خبرگزاری کار ایران

«صد در صد» تا پایان مهر روی صحنه می‌ماند/نمایش خردسال «پرواز ستاره‌ای» در پردیس شهرزاد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۲۸

نمایش «پرواز ستاره‌ای» که مختص خردسال و کودکان است به مناسبت روز جهانی کودک در کافه شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «پرواز ستاره‌ای» عنوان اثر نمایشی تازه‌ای است که از تاریخ دوشنبه ۱۶ مهر در دو سانس ۱۰ صبح و ۱۶ در کافه مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش برعهده نیما بیگلریان است. این نمایش پیش از این در شهر فرانکفورت آلمان روی صحنه رفته و یک پروژه بین‌المللی در حوزه خردسال و کودکان محسوب می‌شود.

پیش خرید بلیت‌های این نمایش در سایت‌های اینترنتی مرتبط آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد بلیت‌های این نمایش را خریداری کنند.

تهیه‌کنندگی این نمایش برعهده آرمان متین‌نیا است و حامد زحمتکش در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

از سوی دیگر نمایش «صد درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل‌کاشی که اجراهای خود را از تاریخ ۷ شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است، تا پایان مهر سال جاری هرشب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. نمایش «صددرصد» در روزهای پایانی هر هفته (پنجشنبه و جمعه) در دو سانس ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه‌کنندگی آن بر عهده محمد قدس است.

نمایش «مواچیله در هیچ‌جا» به کارگردانی محمد نیما مظاهری که از تاریخ ۱ مهر در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است، تا پایان مهر به اجراهای خود ادامه می‌دهد، این اثر ادای دینی به حسین پناهی شاعر و نویسنده معاصر است. «مواچیله در هیچ‌جا» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

مهسا اصغرى، کاوه دوستى، حمید رشید، شایسته سجادى، شیما صفرى، مرصاد فیضى، فوژان فروتن، معین کرمى، نوید نصرتى، محمد نیما مظاهرى در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

۵۰ درصد از عواید فروش این نمایش هزینه کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد و امکان خرید بلیت به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد فراهم است.

نمایش «تهوع» به کارگردانی مریم برزگر هم جز اجراهای پرمخاطب این مجموعه در روزهای نخست پاییز سال جاری محسوب می‌شود که این نمایش تا پایان مهر هرشب ساعت ۲۰:۳۰ با هنرمندی شکیب شجره در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «سنگ‌ها برای آنتیگون» به کارگردانی علی پازکی، تا پایان مهرماه هرشب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ به اجراهای خود ادامه خواهد داد. محمد صدیقی مهر، گیلدا حمیدی، میثاق زارع و سمانه اسماعیلی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و شهاب حسینی در مقام مدیر پروژه این گروه را یاری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز