خبرگزاری کار ایران

سید محسن لطیفی خبر داد:

تدارک ویژه رسانه استانی برای اربعین حسینی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۱۶۵

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صداو سیمای مرکز زنجان با فرا رسیدن اربعین حسینی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در گرامیداشت این روز و انعکاس عزاداری‌های پایتخت شور و شعور حسینی انجام داده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید محسن لطیفی گفت: صداوسیمای مرکز زنجان با فرا رسیدن اربعین حسینی برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در گرامیداشت انجام داده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با بیان اینکه ویژه برنامه معاونت صدا «اربعین حسینی» نام دارد، گفت: این برنامه که از ساعت هفت صبح به مدت 60 دقیقه روز سه‌شنبه مصادف با روز اربعین به صورت زنده پخش می‌شود شامل آیتم‌هایی از قبیل سخنرانی، حضور کارشناسان مذهبی، مداحی و شعرخوانی در برنامه، پیامک، ارتباط با مراکز مرزی و کربلای معلی به تبیین و تحلیل کارشناسی وقایع عاشورا و اربعین و همچنین ذکر مناقب و فضایل سیدالشهداء و ... خواهد پرداخت .

وی تصریح کرد: دیگر ویژه برنامه رادیوی استانی با موضوع اربعین حسینی ساعت 9 صبح به مدت 180 دقیقه می‌باشد که در آن با مرکز آذربایجان شرقی اجرای مشترک خواهد بود که ارتباط با گزارشگران رسانه ملی در عتبات عالیات و سایر مراکز استان‌ها پوشش مراسم‌های عزاداری، مداحی، شعر، گزارش، تلفن‌های مردمی، حضور میهمان در برنامه از آیتم‌های این برنامه است.

لطیفی افزود: ویژه برنامه‌های ترکیبی« آخشاملار» از ساعت 18 به مدت 60 دقیقه و «بیزیم ایوان» از ساعت 22 به مدت 60 دقیقه نیز به اربعین حسینی اختصاص داده شده‌ است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه معاونت سیمای مرکز هم با پخش زنده مراسم عزاداری‌های شب اربعین که به مدت دو شب از ساعت 22 در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، همراه با هم استانی‌های سوگوار سیدالشهداء (ع) خواهد بود، افزود: ویژه برنامه «راه ولایت » هم از ساعت 9 صبح روز اربعین به مدت 50 دقیقه با آیتم‌هایی از قبیل مداحی، شعر، حضور کارشناس مذهبی، ارتباط با کربلای معلی و...به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

وی گفت: پوشش عزاداری‌های مردم شهرستان طارم در شب اربعین و پخش آن در روز اربعین و همچنین استقرار واحد سیار تلویزیونی در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز اربعین و پخش آن به صورت زنده از ساعت 10 صبح دیگر برنامه سیمای مرکز زنجان خواهد بود.

این مسئول در استان زنجان گفت: همچنین در چند روز مانده به اربعین نیز ارتباط زنده مستمر پخش شبکه اشراق با مسیر پیاده‌روی اربعین از مهمترین اقدامات شبکه استانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز