خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد:

پیش‌بینی 250 ساعت برنامه ویژه برای دهه‌فجر

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۱۷

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: 250 ساعت برنامه برای دهه فجر پیش بینی شده است که از این میزان، 50 ساعت بیشتر از دهه فجر سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، امروز (5 بهمن) در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر اظهار کرد: چهلمین سالگرد انقلاب را نباید به یک دهه محدود کرد و بایستی برنامه های ویژه ای برای یکسال پیش بینی کرد. 

صفری، با اشاره به اینکه نخستین مستند «زمستان سبز» به مناسبت دهه فجر پخش می شود، افزود: مستند «سید عشق» با نگاه به سوابق مبارزاتی مرحوم آیت الله موسوی زنجان و مستند «نگاه» با نگاه به دستاوردهای علمی در استان زنجان از ابتدای انقلاب تا امروز از دیگر برنامه های در دست تهیه است.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، مستند «پنجاه و یک سالگی» با نگاه به سوابق سید مجتبی موسوی از مبازران انقلاب اسلامی، مستند «دستاورد» توسعه همه جانبه استان از ابتدای انقلاب تا امروز، فیلم داستانی «گنجینه» مربوط به حضور و نقش نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، واژه های انقلاب مربوط به نقش شعر و ادبیات و شهدا و مادحین در پیروزی انقلاب، برگزاری برنامه هایی با حضور مادحین در صدا و سیمای مرکز زنجان، کرسی های آزاد اندیشی با حضور دانشجویان، برنامه «طلوع چهل» با حضور دستگاه های اجرایی در صدا و سیما و برنامه های فجر انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به همین مناسبت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز