خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان:

دشمن در حوزه سیاسی در صدد دو قطبی کردن کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۰۶

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، امروزه جمع بندی دشمن را جنگ نرم و نفوذ فرهنگی برشمرد و گفت: امروزه رسانه ها در خط مقدم جنگ قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، امروز پنج شنبه (19اسفند) در جمع مدیران مسئول رسانه های استان زنجان ، با اشاره به اینکه جنس کار رسانه از جنس خدمت با عشق است، اظهار داشت: امروزه رسانه ها با تغییرات گسترده ای روبرو هستند.

صفری،  با بیان اینکه امروزه با مخاطبان کاملا آگاه در اخبار که در شبکه های اجتماعی حضور مستقیم دارند روبرو هستیم، اضافه کرد: این موارد کار و خدمات رسانه ها را با مشکل مواجه می کند.

وی،  در ادامه زندگی امروزه را منهای رسانه غیر ممکن عنوان کرد و گفت: توجه به جنگ فرهنگی در جامعه امروزه حائز اهمیت است.

صفری ، جنگ رسانه ای امروز را مهم ارزیابی کرد وگفت: جا انداختن سبک زندگی امریکای از اهداف جنگ فرهنگی و رسانه ای از شبکه های اجتماعی و رسانه ای است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به دو گفتمان لیبرال دمکراسی به هدایت امریکایی و تفکر ناب ایرانی اسلامی، اظهار داشت: هدف در این تهاجم و مواجهه با سبک زندگی ایرانی اسلامی از اهداف دشمنان است.

این مسئول دراستان زنجان، یکی از مهمترین اهداف این برنامه ها را تغییردر سبک زندگی ایرانی اسلامی در بخش کودکان ، نوجوان ، جوانان و بانوان برشمرد و گفت: هدف دشمن در حوزه سیاسی دو قطبی کردن کشور است که توسط دشمن طراحی شده است .

وی حفظ منافع  حاکمیتی ، مردمی را جزو خط قرمزهای رسانه های همگانی دانست و گفت: نقد ندادن مسئولان و زوایایی زندگی مردم با توجه به دسترسی مردم و مخاطبان داخلی به شبکه های بیگانه و معاند سهل است و اگر مردم نتوانند ارتباط مطلوب با رسانه های داخلی نداشته باشند خوراک خبری برای رسانه های بیگانه خواهند بود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان ، پرهیز از سیاهنمایی نیازمند نگاه علمی و دقیق رسانه ها است، گفت: دشمنان نمی خواهند و نمی توانند الگوبودن ایران اسلامی را قبول کنند.

صفری، در بخشی از سخنان خود، جمع بندی هدف دشمن را جنگ نرم و نفوذ فرهنگی برشمرد و گفت: امروزه رسانه ها در خط مقدم جنگ قرار دارند.

این مسئول فرهنگی در استان زنجان، صاحبان قلم باید آمادگی دفاع از فرهنگ در جامعه را داشته باشند،  تصریح کرد: مخاطب در حال بمباران اطلاعاتی است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان، در سالهای اخیر تلاش در راستای آگاهی و اطلاع رسانی بین مردم شبکه اشراق پیشتاز بوده است, خاطر نشان شد: از اول فرودین تلویزیون زنجان 24ساعته برنامه خواهد داشت.

وی، در ادامه با اشاره به نزدیکی انتخابات در سال آینده ، و بی طرفی کامل صدا و سیما با هدف تبین شاخص های انتخاب اصلح و تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوقها را مهم ارزیابی کرد و گفت: رای دادن به کلیت نظام و حاکمیت و حضور حداکثری مردم از رویکردهای صدا وسیما است.

صفری در پایان مرحله تبینی انتخابات، تشریحی ، تهیجی، را با تشویق مردم در روز رای گیری و آرامش بخشی و هیجانات سیاسی را جزو برنامه های صدا و سیما عنوان کرد وگفت: در این حوزه حداقل شاهد پخش 200ساعتی برنامه های حوزه انتخابات در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز