خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خبر داد:

افزایش 3 درصدی نزاع در شش ماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۰۶

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از افزایش 3 درصدی نزاع در شش ماه سالجاری خبر داد.

 به گزارش ایلنا، عباسی با اشاره به اینکه از این تعداد ذکر شده 8 هزار 723 نفر مرد و مابقی زن هستند گفت: بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری با عدد 2هزار947  ، بابل با عدد هزار و 604 و آمل با عدد هزار و 266 نفر و کمترین موارد نزاع به ترتیب در شهرهای عباس آباد با عدد 201 و فریدونکنار با عدد 259 نفرثبت شده است.

وی ادامه داد:  شهریور با 2340 ،مرداد با 2302  ، تیر با 2252 به ترتیب بیشترین  و  فروردین با 1912 کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است ، تصریح کرد :بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر میشود.

 این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت : میتوان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز