خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران اعلام کرد:

افزایش 7درصدی مراجعین نزاع

کد خبر : ۶۱۷۳۴۵

مدیرکل پزشکی قانونی استان از افزایش 7درصدی مراجعین نزاع نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی عباسی با اشاره به ثبت ۲۲ هزار واقعه نزاع در پزشکی قانونی استان اظهار داشت: بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با پنج هزار ۱۲۸، بابل با عدد دو هزار ۸۱۰ ، آمل با عدد دو هزار ۳۷۳ نفر است و کمترین موارد نزاع به ترتیب در شهرهای فریدونکنار با عدد ۳۴۸، نفرثبت شده است.

وی افزود: مرداد با دوهزار ۴۹۲مورد، تیر با دو هزار ۲۷۷ و خرداد با دوهزار ۱۸۲ نفر به ترتیب بیشترین و آذر با هزار ۵۳۰ نفر کمترین ماهی که در آن نزاع ثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است تصریح کرد :بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می توان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز