خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت وگو با ایلنا:

حمایت حداکثری اعضای کیمیسون عمران از اسلامی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۷۱

یک عضو کمیسیون عمران مجلس از حمایت حداکثری اعضای این کمیسیون از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

محمد دامادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تجربه کاری محمد اسلامی در شورای عالی شهرسازی و معماری به مدت 8 سال و حضور سه ساله در شورای عالی هواپیمایی کشوری بر حمایت حداکثری اعضای کمیسیون عمران تاکید کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسلامی در این شرایط  گزینه مناسبی برای وزارت راه و شهرسازی هستند و به نظر می‌رسد رای مناسب را در مجلس به دست آورند.

وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه جلسه غیرعلنی مجلس، با تشریح برنامه‌های خود برای وزارتخانه مذکور، اظهار کرد: مهمترین محور برنامه‌ای که در تدبیر دولت وجود دارد، توجه به بحث مسکن است و با توجه به اینکه حوزه ساخت و ساز، عمران و ساختمان سهم قابل ملاحظه‌ای در اشتغال، تولید و رونق اقتصادی دارد، لذا مسکن می‌تواند به عنوان یک محرک اقتصادی از یکسو و دغدغه بزرگ اقشار کم درآمد را برطرف کند.

وی افزود: مسکن در اولویت اول برنامه‌های بنده است و امیدواریم بتوانیم برای حمایت از اقشار کم درآمد جریان رونق مسکن را به یک شاخص پایدار تبدیل کنیم و به یک رویه اعتمادساز بازگردیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری من بازآفرینی شهری است، چرا که در شهر‌ها بافت‌های فرسوده و مناطق آسیب پذیر بسیاری وجود دارد که قابل احیا هستند و می‌توان به مرمت آن‌ها به بازسازی شهر‌ها کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز