خبرگزاری کار ایران

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

اولویت من اتمام مسکن مهر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۳۳۴

اسلامی اظهار کرد: در سه حالت مسکن مهر دچار مشکل است که در هریک از این حالت ها با استفاده از ظرفیت استان‌ها و مقامات محلی تلاش خواهیم کرد تا مسکن مهر را تعیین تکلیف کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای تبیین برنامه‌های خود به اتاق بازرگانی ایران آمد و نظرات پارلمان بخش خصوصی کشور را شنید.

محمد اسلامی گفت: اراده‌ای که برای تعیین تکلیف مسکن مهرهای باقی مانده در برنامه من وجود دارد براساس یکی از مواردی است که در برنامه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی داده‌ام.

وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در سه حالت مسکن مهر دچار مشکل است که در هریک از این حالت ها ما با استفاده از ظرفیت استان‌ها و مقامات محلی تلاش خواهیم کرد تا مسکن مهر را تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از مسکن‌های مهر که تاکنون تحویل داده نشده است به علت کاستی‌هایی است که متوجه سایر دستگاه‌ها است. برخی دیگر مشکلات حقوقی و قراردادی دارند و تعدادی هم فاقد متقاضی‌اند که این موارد را برای اقشار کم‌درآمد از طریق کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: بنابراین تعریف راه‌حل‌های اقتضایی هر پروژه در هر استان و تصمیمات مقامات استانی است و ما اختیارات را به آنها تفیذ می‌کنیم تا خودتان آن را تعیین تکلیف کنند.

اسلامی با اشاره به آزادراه تهران- شمال و طولانی شدن آن گفت: این آزادراه قرارداد و برنامه زمانبندی مشخصی براساس اصول فنی دارد و هم اکنون نیز کارهای آن صورت می‌گیرد. من نیز اگر به وزارت انتخاب شوم این مسائل را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنم.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با تشکر از نظرات اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی گفت: تعامل با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های آن برای ما یک اصل است. ما در شرایط کنونی برای تنوع بخشیدن به منابع و استفاده از منابعی که می‌تواند پروژه‌های نیمه‌تمام را در اختیار بگیرد لازم داریم. ما به دنبال آن هستیم که ایرانی‌هایی را تعریف کنیم تا بخش خصوصی بتواند با سرعت بیشتری در این حوزه حضور پیدا کنند.

من از این پیشنهاد که کار گروه مشترکی در اتاق بازرگانی ایران تشکیل شود حمایت می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز