خبرگزاری کار ایران

مقدسی در تذکر شفاهی:

طرح‌های خلق‌الساعه وقت مجلس را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۸۷

یک نماینده مجلس عنوان کرد: تخریب مجلس زیبنده نیست و افراد باید از این کار دست بردارند، چرا که تقویت مجلس در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدمهدی مقدسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه دوم آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و تهدیدات آمریکا و حرکت های خصمانه اش، می طلبد انسجام ملی را حفظ و به توصیه های مقام معظم رهبری که به حفظ انسجام و تقویت قوای سه گانه در شرایط فعلی تاکید داشتند، توجه کنیم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: تخریب مجلس زیبنده نیست و افراد باید از این کار دست بردارند، چرا که تقویت مجلس در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: طرح های خلق الساعه وقت مجلس را می گیرد و در این شرایط حساس باید وقت خود را صرف طرح ها و لوایح اولویت دار کنیم که مشکلی از کشور دوا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین خواستار افزایش اختیارات استانداران برای رفع مشکل مردم و اقدام عملی دولت در این خصوص شد و ادامه داد: وزرای پیشنهادی در ارائه برنامه های پیشنهادی خود به مجلس مقید با اجرای آن باشند، چرا که مجلس مطالبه گری خواهد داشت.

مقدسی همچنین خواستار رسیدگی به مشکلات پیش آمده برای دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی جدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز