خبرگزاری کار ایران

سید مهدی مقدسی:

مردم با حضور پرشور در انتخابات به رسالت خود عمل کردند/ حالا نوبت مااست

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۳۰۵

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس‌دهم گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه برنامه‌های مشترک و مهم، گام‌های مثبتی برای حل مشکلات استان برداریم.

به گزارش ایلنا، سید مهدی مقدسی که عصر امروز در جمع اعضای شورای دوره چهارم کلانشهر اراک در صحن علنی شورا سخن می‌گفت با تاکید بر این مطلب افزود: ارتباط موثر میان منتخبان مجمع نمایندگان استان از اهدافی است که به صورت جدی پیگیری و انجام خواهد شد تا بتوانیم در جهت هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در مجلس دهم حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات دوره دوم مجلس شورای اسلامی به رسالت خود عمل کردند و حالا نوبت ماست تا به وظیفه‌ای که به عهده ما گذاشته شده به درستی عمل کنیم.

مقدسی ادامه داد: انتخابات به پایان رسید و اکنون رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شده و تلاش خواهم کرد برای رسیدن به اهداف مورد نظر و خدمتگزاری موثر به مردم، از نظرات و همفکری نیروها و افراد شایسته از هر جناح و گروهی بهره مند شویم.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس دهم با تاکید بر اینکه در حوزه مسائل‌شهری جدی‌تر از گذشته وارد خواهیم شد، گفت: خوشبختانه دو نماینده منتخب مردم شهر اراک سابقه شهردار بودن را دارند و با توجه به سوابق و تجارب موجود در حوزه مدیریت شهری،به عنوان یاری‌گر مجموعه شورا و شهرداری خواهیم بود.

مقدسی بیان داشت: هر طرح و لایحه‌ای که در حوزه مدیریت‌شهری در مجلس دهم ارائه شود، قطعا از همفکری و نظرات شما برای بررسی این طرح‌ها استفاده خواهیم کرد و بنده با تمام وجود در خدمت شورا خواهم بود تا بتوانیم برای حل چالش‌ها و مشکلات شهری گام‌های خوبی برداریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان مردم شهر اراک در مجلس نهم تاکید کرد: در مجلس آینده کنار انجام رسالتی که به عهده دارم، نظرات رهبر معظم انقلاب و حفظ ارزش‌های نظام را درباره مسائل مختلف مورد توجه و فصل‌الخطاب قرار خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز