خبرگزاری کار ایران

داوران بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۰۰

از سوی ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت داوران بخش عکس و پوستر این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، مسعود نجابتی، کوروش پارسانژاد، محمد روح‌الامین به عنوان هیات داوران بخش پوستر و همچنین کمال‌الدین شاهرخ، سیامک زمردی‌مطلق و پریناز آل‌آقا به عنوان هیات داوران بخش عکس شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند.

ابراهیم حسینی مدیریت این بخش از جشنواره تئاتر مقاومت را بر عهده دارد. عکاسان و طراحان پوستر می‌بایست آثار خود از اجرای نمایش‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس را جهت شرکت در این بخش رقابتی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این بخش از جشنواره ۱۰ آبان اعلام شده است. هنرمندان به هنگام ارسال آثار می‌بایست موارد زیر را مورد توجه قرار دهند.

۱- شرکت کنندگان برگه ثبت‌نام مسابقه را از سایتwww.moghavemattheater.irبخش فراخوان دریافت کرده و پس از تکمیل به همراه فایل آثار خود به آدرس tasvir@moghavemattheater.ir ایمیل کنند.

۲- آثار ارسالی باید طول بزرگ آن ۴۰ سانتی‌متر و dpi ۱۵۰و با  فرمت jpg ارسال شود.

۳- در صورت راه‌یابی اثر به نمایشگاه، اصل اثر با قابلیت چاپی دریافت می‌شود.

۴- دبیر خانه برای هر شرکت کننده، و در پاسخ ایمیل او، پیامی خواهد فرستاد که دریافت آثار و فرم ثبت‌نام را تائید می‌کند. اگر شرکت کننده ظرف ۴۸ ساعت چنین ایمیلی دریافت نکند، به آن معناست که آثار دریافت نشده و باید مجدد اقدام به ارسال کند.

شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری امیر نصیربیگی و با همت بنیاد فرهنگی روایت فتح آذر ۱۳۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز