خبرگزاری کار ایران

حاضری:

نفس تشکیل جلسه با رئیس‌جمهور بسیار نویدبخش است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۳۱۹

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تریبت مدرس تاکید کرد:‌ در تاریخ جمهوری اسلامی و حتی قبل از آن نیز، آشکارا ارتباط مستقیم و تخصصی بین بالاترین مقام رسمی اجرایی کشور یعنی رئیس‌جمهور و اصحاب علوم اجتماعی و جامعه‌‌شناسان برقرار نشده بود.

به گزارش ایلنا، علی محمد حاضری درباره نشست امروز رئیس‌‌جمهور با اساتید حوزه علوم اجتماعی گفت: برگزاری این جلسه یک اتفاق بزرگ و مبارک در جمهوری اسلامی ایران است. در تاریخ جمهوری اسلامی و حتی قبل از آن نیز، آشکارا ارتباط مستقیم و تخصصی بین بالاترین مقام رسمی اجرایی کشور یعنی رئیس‌جمهور و اصحاب علوم اجتماعی و جامعه‌‌شناسان برقرار نشده بود.

وی با بیان اینکه نفس تشکیل این جلسه بسیار نویدبخش است و فارغ از نتایج آن، تشکیل چنین جلسه‌ای بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: فضای بسیاری خوبی بر جلسه حاکم بود صاحب‌نظران نقطه نظرات و انتقادات خود را شفاف و صریح مطرح کردند. پاسخ‌هایی که داده‌های علوم اجتماعی به مسائل روز دارد نیز در این جلسه طرح شد. روحانی با گشاده‌رویی از نظرات مطرح‌شده استقبال کردند و سؤال‌های تکمیلی را مطرح کردند که درباره آن‌ها هم بحث شد.

دبیرکل اسبق انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ادامه داد: رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌ها و نهادهای دولت توصیه کردند که نشست با نخبگان تسری یابد. من فکر می‌کنم این جلسه نقطه شروع بسیار خوب و مناسبی بود برای اینکه ارتباط دولت و دستگاه‌های اجرایی با صاحب‌نظران و متخصصان در هر رشته با قوت بیشتری برقرار، پیگیری و برگزار شود، همین‌طور دانشگاهیان و اصحاب علوم اجتماعی احساس مسئولیت بیشتری برای انعکاس داده‌ها، یافته‌‌‌‌‌ها و پژوهش‌های خودشان به دستگاه‌های اجرایی کرد‌ند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز