خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

نباید با ضعیف جلوه دادن دولت، اقدامات تروریستی را تبرئه کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۶۱

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ ضعیف نشان دادن دولت در حمله تروریستی روز چهارشنبه به نفع نظام نیست و دشمنان را شاد می کند.

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره این‌که بعد از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) تندورهایی از این ماجرا برای حمله به دولت سوءاستفاده می‌کنند، گفت: قطعا جریان‌های اصلی چنین استباطی را ندارند و آن‌‌قدر شعور دارند که چنین الفاظ و اظهارنظرهایی را بر زبان نیاورند.

او تاکید کرد: اشخاصی که این مباحث را مطرح می‌کنند از اهمیت منافع ملی در قبال مجادلات جناحی و گروهی غافل هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به این‌که چنین اظهار نظرهای بر اساس منافع ملی است، عنوان کرد: این‌گونه رفتارها علیه منافع ملی است و به نوعی سلب مسئولیت می‌کند از کسانی که اقدامات تروریستی را انجام داده‌اند و باید به یاد داشته باشیم که این کار علیه نیرورهای داخلی و ملی است و نتیجه‌اش تبرئه جنایات‌کاران است.

حاضری در ادامه خاطر‌نشان کرد: جامعه باید یک‌پارچه، منسجم و با وحدت ملی در قبال این حوادث حضور پیدا کند تا دشمنان و کسانی که می‌خواستند از این شرایط سوءاستفاده کنند مایوس شوند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اگر برخود به نحوی باشد که تروریست‌ها تبرئه شوند، عملا دشمنان را تشویق کرده‌ایم که به رفتار و اعمال خود ادامه دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به نقش روحانی در حفظ وحدت ملی گفت: آقای رییس جمهور جزیی از نظام هستند و باید درجهت حفظ وحدت و یکپارچگی داخلی نظام  در قبال این جنایت کاران گام بردارند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که دپیلماسی ایران در منطقه چقدر می‌تواند در مقابله با تروریسم تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: دستگاه دیپلماسی جزیی از نظام کشور است که می‌تواند با موضع‌گیری‌های هماهنگ با داخل و با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های بین المللی با فشار به حامیان جنایت‌کاران و تروریسم مقابله کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز