خبرگزاری کار ایران

شهردار منتخب کرج مطرح کرد:

شعار من شفافیت است/انتقاد رسانه،سازندگی مدیریت‌شهری را دنبال می‌کند/ دوست دارم نقد شوم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۶۷

شهردار منتخب کرج در جمع اصحاب رسانه البرز با عنوان اینکه تعریف و تخریب، هر دو مدیریت شهری را به چالش می کشد، گفت: از انتقادی که در راستای بی اعتمادی و ناامیدی مردم نباشد، استقبال می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر کمالی‌زاده در دیدار با جمعی از اعضای خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان البرز گفت: با توجه به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه درصدد ایجاد تعامل و برقراری رابطه دو سویه با رسانه ها هستم تا خواست و نظر فعالان رسانه در اجرای پروژه های شهری لحاظ شود.

وی با عنوان اینکه فعالیت فرهنگی باید پیوسته و جاری باشد، افزود: مردم باید نسبت به حقوق شهروندی خود، آگاه باشند و در راستای مطالبه حق خود به شهروندان دیگر و مدیران اجرایی با احترام رفتار کنند و این فرهنگ سازی تنها با کمک رسانه میسر خواهد شد.

کمالی‌زاده، تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان مجرای انعکاس صدای شهروندان به مدیران و بازتاب اقدامات مدیران به مردم، نقش موثری دارند. 

وی با عنوان اینکه بعضی در صدد ایجاد بی اعتمادی و ناامیدی مردم هستند، اظهار داشت: انتقاد با تخریب، دو مقوله جدا است چرا که انتقاد سازندگی به همراه دارد و من در اجرای برنامه‌های خود از انتقاد سازنده، استقبال می‌کنم.

شهردار منتخب کرج با یادآوری لزوم مطالبه گری مردمی، تاکید کرد: لازم است کرامت شهروندان به عنوان سرمایه‌های انسانی در قالب ارباب رجوع، حفظ شود. 

کمالی‌زاده شفایت را از شعارهای کاری خود دانست و گفت: باید ضمن ابهام زدایی به سمت رفتار شفاف و بهینه، هدایت شد که نتیجه آن، دور شدن از فساد است. 

سرپرست شهرداری کرج داشتن نگاه خرد و کلان در رفع مشکلات شهر را ضروری دانست و اظهار داشت: باید با رویکرد سیستمی به مسایل شهری از رسانه و مردم در اجرای پروژهای فرهنگی و عمرانی بهره برد.

وی در پایان گفت: دوست دارم نقد شوم چرا که با نقد به پویایی خواهیم رسید لذا باید از تک‌نگری پرهیز کرد و با منشور و چشم انداز، روح اخلاق حرفه‌ای را به پرسنل شهرداری دمید و در این صورت می‌توان شاهد کرامت و بالندگی شهر و مدیریت شهری بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز