خبرگزاری کار ایران

۲ اثر نمایشی تازه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۳۹

«خانه برنارد آلبا» به کارگردانی فرشاد یاری و «دیوار» به کارگردانی حامد رحیمی نصر عنوان نمایش‌های تازه‌ای است که از تاریخ ۱ آبان سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا، دو نمایش «خانه برنارد آلبا» به کارگردانی فرشاد یاری و «دیوار» به کارگردانی حامد رحیمی نصر، از اول آبان سال جاری در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز خواهند کرد.

«خانه برنارد آلبا» اثر نمایشی تازه‌ای است که با اقتباس از نوشته معروف لورکا، با دراماتورژی و کارگردانی فرشاد یاری از ۱ آبان هرشب ساعت ۱۷:۴۵ در سالن شماره ۳ این مجموعه روی صحنه می‌رود. تهیه‌کنندگی این اثر نمایشی بر عهده محمد قنبری است و این نمایش به مدت ۱۵ شب روی صحنه خواهد رفت.

شیرین سامی، بهاره سعیدی، مرسده جهانی، مرجان متقی، شبنم اسکندری، سارا مقربی، فاطمه رحمانی، ملیکا جعفری‌پور، مریم شعبانی، یوکابد موسوی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «دیوار» عنوان اثر نمایشی تازه دیگری به کارگردانی مشترک حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی است که این اثر نمایشی، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تاریخ ۱ آبان سال جاری هرشب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی علاوه بر کارگردانی این اثر، در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «در مضرات دخانیات» به نویسندگی آنتوان چخوف و کارگردانی مقداد اسلامی، عنوان اثر تازه دیگری است که هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «عند از مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده که از ۲۵ مهر که اجراهای تازه خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده و با استقبال مخاطبان مواجه شده است، به مدت سی شب در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت.

پروا آقاجانی، ابتسام بغلانی، جواد پولادی، آتیه جاوید، حسام ‌خلیل‌نژاد، محمدزوار بی‌ریا، مرتضی شاه‌کرم، الهه شه‌پرست، احمد صمیمی، سلمان فرخنده، سیدعلی موسویان بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز