خبرگزاری کار ایران

سرهنگ فیروزخواه خبر داد:

کشف 66 هزار لیتر ضد یخ تقلبی در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۸۸

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از 66 هزار لیتر ضد یخ تقلبی از یک کارگاه تولیدی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، گفت: در پی شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار ضد یخ تقلبی و دستگیری راننده آن، پیگیری موضوع به منظور شناسایی محل تولید ضد یخ‌های تقلبی از سوی ماموران 41 کلانتری خرمدشت آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی کارگاهی که به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز اقدام به تولید ضد یخ های تقلبی کرده و آنها را روانه بازار فروش می‌کرد، خبر داد .

این مقام انتظامی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام و پس از محاصره کارگاه در یک اقدام غافلگیرانه وارد آن جا شده و در بدو ورود سوله ای به مساحت یک هزار متر مربع مملو از دستگاه‌های تولید ضد یخ، تانکر نگهداری ضد یخ، 2 دستگاه پرکن، 2 دستگاه خط ریل ، پرس فویل، دستگاه چسب زن و تعداد زیادی لیبل و برچسب های شرکت های معروف تولید ضد یخ مشاهده کردند.

سرهنگ فیروزخواه گفت: در بازرسی از کارگاه مذکور 529 کارتن ضد یخ تقلبی به میزان 66 هزار لیتر و به ارزش تقریبی 8 میلیارد و 580 میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان این که در این رابطه 2 نفر سرپرست کارگاه و 5 نفر به عنوان کارگر دستگیر شدند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز