خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار برگزار شد؛

برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی در پارک تنیس کرج

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۹۲

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و معاون اداره کل، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان البرز و جمعی از شهروندان کرجی، ورزش صبحگاهی در پارک تنیس جهانشهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزالله شهبازی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، امروز ضمن حضور در برنامه ورزش صبحگاهی که با همراهی جمعی از ورزش دوستان شهر کرج در پارک تنیس برگزار شد، گفت: بعد از شروع فعالیت در استان البرز، امروز اولین روز حضور من در جمع ورزشکاران کرج و استان البرز است که مسلما این همراهی، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای تمربخشی بیشتر در حوزه ورزش همگانی، باید نسبت به توسعه ورزش در بین مردم، اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

شهبازی تصریح کرد: در ارتباط با گسترش حوزه فرهنگ و ورزش، تعامل و همراهی بیشتر مدیران استانی، مثمرثمر خواهد بود و از طرف دیگر انجام ورزش همگانی، می‌تواند اثرات مثبت و مطلوبی بر تمام مسائل روزمره زندگی شهروندان، داشته باشد.

حضور موثر مدیران در کنار ورزشکاران

امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز ضمن قدردانی از حضور معاون استاندار در جمع مردم ورزشکار، گفت: حضور مدبران و مسئولان استانی در عرصه های مختلف ورزش خصوصا ورزش همگانی که ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم برقرار می شود، باعث تمایل بیشتر جامعه به سمت و سوی ورزش، خواهد بود.

غفرانی تاکید کرد که برای پرداختن به ورزش، لازم است با حضور مستقیم در بین آحاد مردم، ورزش همگانی را ترویج داد.

اجرای ورزش همگانی در 30 پارک

قدرت الله شمیرانی، معاون اداره کل و سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان البرز در ادامه این برنامه، گفت: توسعه ورزش همگانی در جامعه، امری ضروری است لذا با برنامه ریزی متنوع و ویژه، می‌توان آن را گسترش و هدایت کرد.

وی افزود: تلاش کردیم برای رسیدن به این هدف با پرداخت حق الزحمه مربیان، ورزش همگانی را از 3 پارک به 30 پارک افزایش دهیم.

شمیرانی گفت: با توجه به همکاری شهرداری و در اختیار قرار دادن برخی امکانات و با دستور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، امکانات بیشتری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز