خبرگزاری کار ایران

عزیزالله شهبازی:

آموزش و پرورش 2 بال تعلیم و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۲۵۶

معاون استاندار البرز گفت: ما همه البرزی هستیم و باید تلاش بسیاری برای رشد و توسعه این استان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای راهبردی بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت رشد و توسعه حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و مهارت‌آموزی کشور، افزود: با توجه به لزوم تحقق منویات‌رهبری تا پایان سال 1400 باید اطلاع رسانی دقیقی از اهمیت این امر در کارآفرینی و دستیابی به اشتغال به خانواده ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: در فضایی که نیاز به پاسخگویی، سختکوشی و کارآیی جامعه بوده، همواره بانوان سربلند بوده‌اند و به بهترین و شایسته ترین نحوه و با وظیفه شناسی کامل موارد محوله را به انجام رسانده‌اند.

شهبازی با اشاره به اینکه تعلیم و آموزش امری بسیار خطیر است، گفت:  در این راستا باید آموزش‌های نوین و به روز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: توسعه کشور در گرو آموزش‌های دوران ابتدایی است چراکه در این برهه شکل‌پذیری و پایه‌گذاری شخصیتی افراد صورت می‌گیرد بنابراین باید با حساسیت ویژه‌ای برای این مقطع برنامه‌ریزی کرد.

معاون استاندار با بیان اینکه آموزش و پرورش 2 بال تعلیم و تربیت هستند، اضافه کرد: با توجه به اهمیت این نهاد مهم از ابتدای حضورم در البرز جلسات متعددی با فعالان عرصه آموزش و پرورش داشته و از نظرات راهبردی آنها بهره‌مند شدم.

وی گفت: ما همه البرزی هستیم و باید تلاش بسیاری برای رشد و توسعه این استان در شاخه‌های مختلف بخصوص حوزه بسیار مهم و حساس و زیرساختی آموزش و پرورش داشته باشیم.

شهبازی افزود: در آموزش و پرورش ظرفیت بسیار بالایی مشهود است و بخصوص بانوان کوشا در این اداره‌کل بسیار تاثیرگذار بوده‌اند که امید است بیش از گذشته شاهد حضور جوانان و بانوان در مراتب مدیریتی باشیم.

وی عنوان کرد: ثروتمندترین دستگاه، اداره‌کل آموزش و پرورش است زیرا با حضور 24 هزار پرسنل و 440 هزار دانش‌آموز غنی‌ترین سرمایه که همان سرمایه انسانی است را در اختیار دارد.

معاون استاندار البرز گفت: با اهتمام ویژه‌ای درصدد احصا نقاط ضعف و قوت استان هستیم که با اطلاعات دقیق و برنامه‌ریزی صحیح اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: امید است با توجه به دستورالعمل دولت حداقل 30 درصد مسئولیت‌ها را به بانوان توانمند استان واگذار کنیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همان‌طور که بانوان در حوزه آموزش و پرورش فعال، پرتلاش و تاثیرگذارند در سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز چنین روندی دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز