خبرگزاری کار ایران

علی اعطا توضیح داد:

جلسه را به خاطر مخالفت با کمک به برگزاری مراسم اربعین ترک نکردم

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۹۴۲

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ترک جلسه نود و سوم شورای شهر تهران، گفت: علت این کارم مخالفت با کمک شهرداری به برگزاری مراسم اربعین نبود؛ بلکه در اعتراض به عدم ثبت رایم جلسه را ترک کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی شورای شهر تهران در نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (۲۴ مهر) برگزار شد، اظهار داشت: در نود و سومین جلسه حین رای‌ گیری برای مجوز کمک شهرداری در مراسم اربعین به دلیل اعلام زودهنگام رای گیری امکان ثبت رایم فراهم نشد و بلافاصله خواهان ثبت دستی رای موافق خود با این مجوز شدم اما هیات رییسه محترم با این درخواست من مخالفت کردند.

علی اعطا افزود: از آنجا که در روزهای اخیر از سوی برخی شهروندان به خاطر عدم شرکت در برخی رای گیری‌ها مورد انتقاد بوده‌ام، به ثبت نشدن رای خود اعتراض کردم. بنابراین لازم می‌بینم توضیح دهم که علت ترک جلسه از سوی بنده به دلیل عدم موافقت با لایحه شهرداری برای درخواست مجوز به کمک هزینه برای مراسم اربعین نبوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: اینجانب به عنوان‌ نماینده مردم تهران با مشارکت شهرداری در برگزاری مراسم اربعین و فراهم اوردن تسهیلات لازم موافق بوده و هستم و معتقدم راهپیمایی اربعین عظمت امت شیعه را به نمایش می‌گذارد‌.

اعطا با بیان اینکه ممکن بود اعتراض من ابهاماتی به وجود آورده باشد، تاکید کرد: لازم دیدم ضمن درخواست از هیات رییسه برای برگزاری بهتر رای گیری‌ها لازم دیدم موارد یادشده را ذکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز