خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در میان رانندگان بندر امام؛

مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده ای را پیگیری می"‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۳۷

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر بدون هماهنگی قبلی به استان خوزستان با هدف رسیدگی به مطالبات رانندگان و بررسی وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته، از پایانه بندرامام و سالن‌های اعلام بار بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر و رئیس این سازمان در این سفر از سالن‌های اعلام بار پایانه بندر امام بازدید و از نزدیک در جریان نحوه توزیع و روند اعلام بار و خدمات‌دهی به رانندگان قرار گرفت.

بر اساس این گزاش، حسن‌نیا ضمن حضور در جمع رانندگان به گفت‌وگو مستقیم با آنها پرداخت و با اعلام رضایت از وضعیت پایانه بار و نحوه خدمات‌دهی،‌ در نشست با انجمن صنفی رانندگان بخش حمل‌ و نقل کالا نیز موانع و مشکلات حمل بار را بررسی و راهکارهای لازم را ارایه کرد.

براساس این گزارش، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به موقعیت مهم پایانه بار بندر امام خمینی به ضرورت توزیع عادلانه بار تأکید کرد و در ادامه درخصوص حمل به موقع کالای ترخیص شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از همراهی رانندگانی که در انجام وظایف خطیر خود، به رغم مشکلات نسبی موجود، با درک شرایط و موقعیت نسبی مناسب برای جابه‌جایی به موقع کالاهای اساسی اقدام کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: رسیدگی به مسائل و مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان ذیربط در این حوزه است و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

این گزارش حاکی است در ادامه این سفر، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه مرزی شلمچه و روند وضعیت مسیرهای خروج زائرین اربعین حسینی بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف در این پایانه و امکانات رفاهی موجود جهت تردد زائرین قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان و سایر مسئولین استانی ایشان را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز