خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت در شهرستان عباس آباد انجام گرفت ؛

افتتاح بیمارستان  50 تختخوابی آیت الله خامنه ای

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۶۸

بیمارستان 50 تختخوابی آیت الله خامنه ای شهرستان عباس آباد با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا،این بیمارستان در زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای 5800 مترمربع در چهار طبقه با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد تومان احداث و تجهیز شد.

این بیمارستان که عملیات ساخت آن از سال 91 آغاز شده بود دارای بخش های اورژانس، درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه، 2 اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه ICU، بخش زایمان و LDR است.

از دیگر بخش های این بیمارستان می توان به بخش نوزادان، بستری زنان، بستری کودکان، CCU، داخلی و جراحی اشاره کرد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاحیه بیمارستان امام خامنه‌ای عباس آباد اظهار داشت: با بیان اینکه سعی می‌کنیم پروژه های نیمه تمام مثل بیمارستان تنکابن را به پایان برسانیم افزود: تاکنون در شهرستان های تنکابن، عباس آباد ‌و رامسر حدود 60 پروژه به بهره‌برداری رسانده‌ایم که نشان دهنده پیشرفت حوزه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سطح مازندران می باشد.

وی افزود: مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان در استان وجود دارد که تمام سعی ما این است که آن را برطرف نماییم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ایجاد بیمارستان تخصصی تنکابن اقدام خوبی بود، ولی در بحث جانمایی بسیار بد انتخاب شده است، اما ما وظیفه داریم آن را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که بیمارستان تنکابن به بهره برداری نرسد کار ما در منطقه ناقص است، افزود: سیل روز‌های گذشته به بیمارستان درحال احداث تنکابن خساراتی زده است که باید برای ادامه ساخت حتما دقت بیشتری شود تا در حوادث بعدی مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

قاضی زاده هاشمی گفت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در غرب استان مازندران و شرق استان گیلان در دستور کار این وزارتخانه می باشد.

وی افزود: سعی می‌کنیم فاصله مراکز درمانی به مراکز استانها را کم و شهرستان‌ها را تقویت نماییم و از فارغ التحصیلان رشته پزشکی در این مراکز استفاده خواهد شد.

وزیر بهداشت ادامه داد: شرق و غرب مازندران به قطب پزشکی استان های شمالی تبدیل خواهد شد‌.

هاشمی افزود: امروز به مازندران سفر کردم تا در افتتاح چندین پروژه حضور داشته باشم و از مناطق سیل زده غرب استان هم بازدید کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز