خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

نگرانی درباره ابتلای حجاج به ابولا و کرونا وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۰۲

با توجه به اینکه در عربستان بیماری ابولا و کرونا گزارش شده جای نگرانی برای بازگشت حجاج به کشور وجود ندارد / اگر مواردی هم مشاهده شود معاونت بهداشتی وزارتخانه آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه احتمال ابتلای حجاج ایرانی به ویروس ابولا و کرونا جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری جمهوری اسلامی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه در عربستان بیماری ابولا و کرونا گزارش شده جای نگرانی برای بازگشت حجاج به کشور وجود ندارد.

وی بیان کرد: اگر مواردی هم مشاهده شود معاونت بهداشتی وزارتخانه آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

وزیر بهداشت درباره اجرای مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت، گفت: این مرحله قرار بود بعد از عید قربان اجرایی شود اما به دلیل اینکه در برخی بیمارستان‌ها زیرساخت اجرای آن فراهم نبود احتمال می‌دهیم دو یا سه هفته اجرای این طرح طول بکشد.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: با اجرای این مرحله هزینه بستری افراد دارای دفترچه بیمه شهری از ۱۰ درصد به شش درصد و بیماران دارای دفترچه روستایی از پنج درصد به سه درصد کاهش می‌یابد.

وزیر بهداشت شامگاه جمعه برای بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی استان کرمان و افتتاح چند طرح وارد این استان شد.

وی قرار است فردا(شنبه) از مرکز آموزشی درمانی افضلی‌پور کرمان بازدید کند و سپس عازم شهرستان رفسنجان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز