خبرگزاری کار ایران

سرنگ گودرزی:

کیفیت آسفالت جاده چالوس مناسب منطقه نیست/ ریختن گازوئیل عمدی هنوز گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۹۳۲

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: لغزندگی جاده چالوس به‌دلیل ریختن گازوئیل عمدی نیست بلکه به دلیل کیفیت بسیار خوب آسفالتی است که مناسب منطقه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به کیفیت آسفالت جاده چالوس تاکید کرد: آسفالت جاده از نوع خوب و مرغوب است اما مناسب اقلیم منطقه نیست و با وجود تغییر دما و سرمای شدید فصل زمستان لازم است برای ایجاد اصطحکاک از آسفالت نوع دانه درشت استفاده کرد.

وی افزود: بعد از مطرح شدن شایعه ریختن عمدی گازوئیل بر سطح آسفالت جاده کرج - کندوان - چالوس، بررسی‌های کارشناسی شده خلاف این خبر را گزارش داد.

سرهنگ گودرزی با عنوان اینکه ریختن گازوئیل عمدی هنوز گزارش نشده، تصریح کرد: ماموران پلیس‌راه و عوامل راهداری در این ارتباط مطمئن نیستند چراکه این اقدام به چشم دیده نشده است.

وی به دو طرفه بودن جاده اشاره کرد و گفت: اکثر تصادفات این جاده منجربه ریختن بنزین و روغن ترمز می‌شود که اداره راهداری موظف به شستشوی جاده است که این مواد لغزنده جاده را کامل از بین ببرند اما متاسفانه تنها اقدام به ریختن خاک در جاده میکنند که البته کافی نیست.

رئیس پلیس راه البرز اذعان داشت: اخباری که مبتنی بر ریختن گازوئیل توسط یدک‌کش‌های جاده، مطرح شده، شایعه‌ای بیش نبود چراکه این کار غیر انسانی است و بسیاری از رانندگان امداد خودرو با سابقه کار بیش از 30 سال اغلب بومی منطقه هستند و ایجاد خطر آنها را نیز تهدید خواهد کرد.

سرهنگ گودرزی گفت: ادامه روند شایعه و خبرسازی این موضوع می‌تواند برای رانندگان حمل خودرو، مشکل ساز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز