خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین نشست تئاتر کاغذی با نمایشنامه‌خوانی و بررسی «آجر»

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۵۲

چهاردهمین نشست تئاتر کاغذی با حضور محسن عظیمی، علی جعفری فوتمی و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران و با همکاری مؤسسه افرامانا عصر روز شنبه ۲۱ مهر ۹۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پانزدهمین نشست تئاتر کاغذی ابتدا نمایشنامه «آجر» نوشته و کارگردانی محسن عظیمی نمایشنامه‌خوانی می‌شود و سپس این اثر با حضور مهمانان این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست تئاتر کاغذی که ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۱ مهر ۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، علیرضا ناصحی، فرزانه رحیمی و تکتم رسول‌زاده نمایشنامه «آجر» را نقش‌خوانی می‌کنند و آهنگسازی آن بر عهده سیدجمال حسینی است.

نمایشنامه آجر نوشته محسن عظیمی در ۱۰ صحنه نوشته شده است و در سال ۱۳۹۵ در ۶۶ صفحه قطع جیبی پالتویی با شمارگان ۵۰۰ نسخه توسط نشر بوتیمار به قیمت ۶۵۰۰ تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

پیش از این در سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی، نمایشنامه‌های وقتی روح لیر از ژوکر مرخصی می‌گیرد نوشته روزبه حسینی، یافت آباد نوشته محمد مساوات، بالستیک زخم نوشته پیام لاریان، دوزخ و راه نوشته سیروس همتی، خواب خیس ماهی نوشته مهدی میرباقری، برف زمین را گرم می‌کند نوشته مریم منصوری، لابی نوشته آرش عباسی، یه کلیک کوچولو نوشته محمدرضا کوهستانی، موزه خصوصی نوشته تهمینه محمدی، تلخی ته گلو نوشته امیر امجد، «در» نوشته علی‌محمد رحیمی، خداحافظی نکردی با نجمه سورچی نوشته حمیدرضا اذرنگ، مرثیه‌ای برای آقای «ع» نوشته سپیده قربانی و هزار فرسنگ زیر دریا نوشه شادی غفوریان معرفی، نمایشنامه‌خوانی و بررسی شده بود.

سلسله نشست‌های تئاتر کاغذی با هدف معرفی و بررسی نمایشنامه‌های منتشر شده جدید ایرانی ماهی یک‌بار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز