خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد ؛

آزادی گروگان 2 میلیاردی در مرز "سراوان"

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۶۸۵

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری 2 آدم ربا و آزادی گروگان 2 میلیارد ریالی در مرز "سراوان" خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار محمد قنبری در  بیان جزئیات این خبر به اصحاب رسانه گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در ششم مردادماه سال جاری مبنی بر گروگانگیری مردی جوان و انتقالش به استان سیستان و بلوچستان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق پرونده مشخص شد فرد ربوده شده که جوانی 27 ساله است توسط سرنشینان یک دستگاه پژو نوک مدادی در شهر آبادن ربوده شده و گروگانگیران چند روز پس از ربایش با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ 2 میلیارد ریال وجه نقد در قبال آزادی اش درخواست کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تخصصی دریافتند، متهمان با انتقال فرد ربوده شد به استان سیستان و بلوچستان در مناطق مرزی مخفی شده اند.

قنبری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، 2 متهم پرونده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و فرد ربوده شده که به کشور پاکستان منتقل شده بوده بدون دریافت هیچ گونه وجهی به مرز سراوان انتقال و تحویل خانواده اش شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان 37 و 42 ساله در بازجویی های انجام شده، قصد خود را اختلافات مالی ناشی از معاملات ناصواب مواد مخدر اعلام کردند، افزود: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز