خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خبر داد؛

کشف ۱۱ میلیارد ریال مواد مخدر و کالای قاچاق در نطنز

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۸۹۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز از کشف ۱۱ میلیارد ریال مواد مخدر و کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی باصریان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نطنز ضمن اعلام این خبر گفت: در پی کسب اخبار موثق و انجام اقدامات اطلاعاتی از منابع سازمانی مشخص گردید خودرویی حامل مواد مخدر از نوع تریاک از جنوب کشور حرکت و قصد انتقال این مواد را با راه پاک کنی خودرویی دیگر و پوشش بین خودروهای حامل کالای قاچاق به صورت باندی مواد مخدر را به مقصد شهر قم دارد.

وی افزود: با توجه به حضور این خودروها در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز، دستورات قضایی لازم صادر و اکیپ های عملیاتی به محور آزاد راه شاهین شهر-نطنز اعزام و طی رصدهای نامحسوس مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب نطنز خاطرنشان کرد: با هدایت عملیاتی انجام شده، اکیپ های مستقر موفق به شناسایی هشت دستگاه خودروی سواری پژو پارس شدند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدار به خودروهای عبوری عملیات دستگیری به صورت هماهنگ آغاز و در نهایت هشت دستگاه خودرو به همراه ۱۳ نفر سرنشین آنها متوقف و دستگیر شدند.

باصریان بیان داشت: در بازرسی از این خودروها کالاهای قاچاق از جمله طاقه های پارچه چادری، بادام هندی قاچاق، لوازم جانبی موبایل و... به ارزش تقریبی یازده میلیارد ریال و مقدار تقریبی ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

وی تأکید کرد: متهمان این پرونده نیز پس از تفهیم اتهام، با صدور قرار متناسب در بازداشت به سر می برند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز