خبرگزاری کار ایران

رنجکش مطرح کرد:

اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۵۹۶

فرماندار آستارا گفت: اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است که باید مورد صیانت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان و کادر نیروی انتظامی و هنگ مرزی شهرستان آستارا بیان کرد: آنچه مورد مقبولیت کارکرد حرفه ای نیروهای انتظامی می‌شود، اعتماد عمومی و اعتقادی است که مردم به این نیرو دارند.

وی اضافه کرد: همه تلاش ها در عرصه ماموریت های انتظامی می بایست به سمت امنیت پایدار و حفظ منافع ملی باشد که خوشبختانه این احساس مسئولیت در جامعه قابل احساس است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی یادآور شد: نیروی انتظامی نیرویی پویا با مسئولیت و ماموریت های فراگیر است و حضور این نیرو در تمامی عرصه ها از حوزه های اجتماعی گرفته تا امنیتی چشمگیر است.

به گفته وی؛ جامعه قدردان تلاش های صادقانه پرسنل نیروی انتظامی است و آن را ارج می نهند و این نیرو را متعلق به خود می داند زیرا امنیت جامعه مدیون تلاش های این نیرو در کنار سایر نهادهای نظارتی و امنیتی است.

فرماندار آستارا ضمن تشکر از فرماندهان و عوامل نیروی انتظامی در این شهرستان و قدردانی از زحمات آنان یادآورشد: خوشبختانه به دلیل شرایط جغرافیایی و مرزی بودن آستارا و برخورداری از هنگ مرزی و نیروی انتظامی به عنوان دو ظرفیت موثر در تامین امنیت شهرستان هستیم که کارکرد های این دو نیرو و پشتیبانی های آنان فضای خوبی را در آستارا ایجاد کرده است.

رنجکش ضمن اکید بر حفظ حقوق شهروندی و اجرای اقدامات بازدارندگی و مباحث نظم بخشی در حوزه امنیت اجتماعی خواستار تعامل بیشتر مردم و نیروهای انتظامی و نظامی در شهرستان شد.

وی یادآور شد: با توجه به ماموریت های هنگ مرزی و نیروی انتظامی مستقر در آستارا در بعد ملی و فراملی خواستار پشتیبانی های بیشتر از نظر امکانات و تجهیزات از سوی مسئولان کشوری نسبت به این نیرو ها هستیم.

در ادامه این دیدار سرهنگ نمازی فرمانده نیروی انتظامی و سرهنگ مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا ضمن تشکر از فرماندار این شهرستان به دلیل پشتیبانی از این نیروها در آستارابه ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروهای تحت امر خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز