خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

شفقی از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج، تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۳۱۸

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جریان دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کرج از تلاش های انجام شده سبزپوشان نیروی انتظامی، برای برقراری امنیت و آرامش قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس شفقی امروز در رأس هیأتی با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در مقر یگان فرماندهی انتظامی شهرستان کرج، به دیدار سرهنگ حسنعلی فیروزخواه، فرمانده انتظامی شهرستان کرج رفت و ضمن تبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اظهار داشت: وجود شما سبزقامتان موجب آرامش و امنیت در جامعه و این خود نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی ضمن قدردانی و آرزوی توفیق روزافزون برای تلاشگران عرصه امنیت اجتماعی، اقدامات و اهتمامی که در این راستا وجود دارد را منشأ اقتدار دانست.

سرهنگ فیروزخواه نیز در ادامه، حمایت های فرماندار ویژه شهرستان کرج را در مسیر ایفای مأموریت های سازمانی قابل ستایش عنوان کرد و اظهارداشت: پلیس با یاری شما و مردم عزیز در تمامی برهه ها در صحنه خدمت حاضر است و تمام تلاش خود را برای تداوم در امنیت بکار خواهیم برد.

در بخشی از این دیدار نیز گوشه ای از مأموریت ها و اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی توسط فرمانده انتظامی شهرستان کرج تشریح شد. 

در پایان، فرماندار ویژه شهرستان کرج با اهداء لوحی از تلاش های فرمانده انتظامی شهرستان کرج تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز