خبرگزاری کار ایران

خلیلی اردکانی:

شورای شهر کرج از انتخاب شفقی عقب نشینی نکند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۶۱

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شورا نباید از انتخاب شفقی به عنوان شهردار منتخب عقب نشینی کند و بنا نیست که هر یک از انتخاب های ما سرانجامی نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین خلیلی اردکانی، امروز در ابتدای نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از روند وزارت کشور در عدم صدور حکم برای گزینه های معرفی شده به این وزارتخانه انتقاد کرد.

وی افزود: بنا نیست وزارت کشور برای هر یک از گزینه های مطرح شده تصدی سمت شهردار کرج موضوعی را مطرح کند و به آن واسطه ما از انتخاب مان عقب نشینی کنیم و بنده از همکارانم تقاضا می‌کنم که با اصرار بر انتخاب شفقی، مسیر قانونی را در پیش بگیریم.

این مسئول شهری ادامه داد: بنده یقین دارم با انجام پیگیری و مطالبه گری می توان به نتیجه لازم رسید و وزارت کشور را مجاب به صدور حکم شهردار منتخب نمود، در غیر این صورت مشخص نیست چه آینده ای در انتظار شورای پنجم خواهد بود و این داستان تا کجا ادامه پیدا می کند.

در پی این نطق، محمد نبیونی، سارا دشتگرد و فرج الله ایلیات، سه عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار شفاف سازی این مهم شدند که شورا برای جلسه آینده تصمیم به پذیرش عقب نشینی از انتخاب آقای شفقی شده و به دنبال گزینه جدید تصدی سمت شهردار است یا اینکه همچنان به انتخاب قبلی خود اصرار می ورزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز