خبرگزاری کار ایران

خلیلی اردکانی، مطرح کرد:

2 ایستگاه متروی کرج تا دهه‌فجر به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۹۲۶

عضو شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح دو ایستگاه مترو از قطار شهری کرج تا دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین خلیلی اردکانی با اشاره به اینکه توقف پروژه قطارشهری طی سال های گذشته مردم را به این پروژه بدبین کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر و با تلاش های صورت گرفته این پروژه به چرخه فعالیت بازگشت.

وی با اشاره به اینکه استفاده از فرصت های مالی و تزریق منابع مالی برای تکمیل قطار شهری کرج از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در این خصوص جلسات هفتگی پرتعدادی برگزار شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است. 

این عضو شورا پروژه قطارشهری را یکی از افتخارات کلانشهر کرج دانست و یادآور شد: فعالیت پروژه قطار شهری از آغاز کار شورای پنجم روند مطلوبی داشته به گونه ای که زمانی که شهر با سرپرست اداره می شد نیز وقفه ای در روند آن، ایجاد نشد.

خلیلی اردکانی با اشاره به اینکه از اوراق مشارکتی ۴۰۰ میلیارد تومانی پروژه قطار شهری کرج نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان کاسته شده، توضیح داد: این پروژه به‌ یقین از افتخاراتِ شهر کرج خواهد بود.

عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، گفت: نکته دیگر آن که سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی نیز در پیشرفت پروژه قطار شهری عملکرد خوبی داشته و تمامی جوانب پروژه به دقت مد نظر قرار گرفته است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز