خبرگزاری کار ایران

انتقاد ابراهیم امینی؛

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با وجود بودجه کلان از برگزاری یک مراسم عاجز است؟

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۴۰

نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به نامناسب بودن برنامه روز تهران گفت: آیا معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با وجود این بودجه کلان از برگزاری یک مراسم عاجز است؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم امینی در نود و دومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: دیروز روز تهران بود. در اولین دوره مجلس شورای ملی که ۱۴ مهر ۱۲۸۶ برگزار شد، تهران به عنوان دارالخلافه اعلام شد و از آن تاریخ به طور قانونی پایتخت ایران شد. به همین دلیل این روز در تقویم به عنوان روز تهران ثبت شد.

وی افزود: انتظاری که از مدیریت شهری وجود داشت این بود که از این روز به عنوان فرصتی مناسب برای معرفی تهران و اعلام انتطارات و مطالبات محلی از دولت ملی به ویژه در حوزه مدیریت یکپارچه دولت شهر تهران استفاده کنیم و شهروندان بتوانند گره‌های تهران را در تعامل با مسئولان بیان کنند.

امینی تاکید کرد: این روز باید تبدیل به فرصتی می‌شد تا آنچه تهران از سال ۱۲۸۶ تاکنون به خود دیده به تصویر بکشیم و مسیر توسعه اینده را تصویر کنیم اما‌ متاسفانه برنامه دیروز دون شهر تهران، ایران، مدیریت شهری و شهروندان بود.

نایب رییس شورای شهر ضمن انتقاد از رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهردهری تهران گفت: ایشان گمان می‌کنند هنوز روابط عمومی بانک مرکزی هستند. برنامه روز تهران در سالن وزارت اقتصاد برگزار شد؛ درحالیکه مدیریت شهری تهران ده‌ها تالار باشکوه دارد و برج میلاد تهران نیز از ظرفیت خوبی برای برگزاری مراسم برخوردار است.

امینی ادامه داد: سوال من این است که معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری که بودجه زیادی را مصرف می‌کند، برای روز تهران چه کرده و مرکز ارتباطات شهرداری در این راستا چه کرده است؟ آیا نباید آیینی با حضور شهروندان علاقمند و شخصیت‌های تاثیرگذار ملی برگزار شود تا بهانه‌ای برای گفتگو ایجاد شود؟ یعنی معاونت فرهنگی و اجتماعی با این بودجه کلان از برگزاری یک مراسم عاجز است؟ بنابراین می‌تواند برون‌سپاری کند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود معاونت فرهنگی و اجتماعی گزارشی از عملکرد خود به خصوص در روز تهران ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز