خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار فردیس خبر داد:

تقاطع بلوارهای نماز- سیلو و طالقانی – جاده شهریار اصلاح هندسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۸۹۳

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس گفت: تقاطع بلوار های نماز - سیلو و طالقانی - جاده شهریار اصلاح هندسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیرسعید حدادیان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرداری فردیس، اظهار کرد: نماینده فرماندار، رئیس پلیس راهور و مشاوران و معاونین شهرداری در این نشست حضور داشتند.

وی با اشاره به ارائه طرح کندرو جاده ملارد از سوی مشاور حوزه عمران شهرداری فردیس، افزود: طرح ارائه شده توسط مشاور مربوطه از سوی کارشناسان عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و بنا داریم هفته آینده بازدید میدانی از این طرح داشته باشیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس با بیان اینکه پس از رفع نقص‌های طرح ارائه شده توسط مشاور حوزه عمران، طرح مربوطه به شورای‌شهر فردیس ارائه می‌شود، تاکید کرد: این طرح پس از تصویب در شورای‌شهر، در شورای ترافیک شهرستان مطرح می‌شود.

به گفته حدادیان طرح کندرو جاده ملارد یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند وضعیت نابسامان این جاده را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه طرح ترافیکی بلوار شهدا فردیس هفته آینده تکمیل و با حضور مشاوران و کارشناسان ترافیکی در کمیته فنی ترافیک شهرداری فردیس ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در نظر داریم این طرح را همانند طرح ترافیکی جاده ملارد به فاز اجرایی برسانیم.

حدادیان با بیان اینکه اصلاح هندسی تقاطع بلوارهای نماز و سیلو و همچنین تقاطع بلوارهای طالقانی و جاده شهریار از جمله مواردی بود که در این نشست بررسی و تصویب شد، تصریح کرد: تعدادی از درخواست‌های مردمی همچون نصب سرعت‌گیر و یک‌طرفه شدن برخی خیابان‌ها نیز در این نشست، مطرح و مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز