خبرگزاری کار ایران

با مصوبه شورا؛

تجهیز ساختمان اداری منطقه 5 شهرداری کرج تسریع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۶۷۱

رئیس شورای سلامی شهر کرج، گفت: با توجه به تازه ساخت بودن ساختمان اداری منطقه 5 و عدم تجهیزات کافی به لحاظ سرمایشی و گرمایشی تخصیص بودجه به این منطقه برای خرید تجهیزات کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، در نود و یکمین جلسه رسمی شورا که به ریاست عباس زارع و اعضای شورا برگزار شد، لایحه افزایش بودجه تکمیل تجهیز ساختمان اداری در دستور کار قرار گفت که با حضور اعضا، بحث و بررسی شد. 

در این لایحه بر افزایش بودجه از 10 میلیارد ریال به 13 میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت خرید ملزومات اداری  سرمایشی و گرمایشی بصورت 50 درصد نقدی و 50 درصد غیر نقدی در متمم بودجه سال 97 اشاره داشت. 

منصور وحیدی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص گفت: با توجه به اینکه شهرداری منطقه 5 تازه تاسیس است، جابجایی ساختمان اداری به این مکان منجر به کمبود تجهیزات و ملزومات اداری شده است و با توجه به ضرورت این ملزومات جهت تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان تصویب لایحه مذکور ضرروی است.

عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهرکرج نیز با اشاره به اینکه بازدیدی از این منطقه داشته است افزود: ساختمان تازه تاسیس دارای وسعت بزرگی است و ملزومات موجود در این منطقه پاسخگوی نیاز پرسنل نیست و با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و عدم امکانات و تجهیزات گرمایشی خرید و تجهیز ملزومات گرمایشی راندمان کاری را افزایش داده و کیفیت خدمت رسانی به شهروندان را افزایش می دهد.

در ادامه افزایش ردیف بودجه پروژه بکارگیری مشاور تقاطعات در دستور کار قرار گرفت که با توجه به ارسال لایحه به صورت دو فوریتی و افزایش بودجه به مبلغ 4 میلیارد تومان، نمایندگان مردم با عدم موافقت طرح دوفوریتی، جهت بررسی بیشتر و کارشناسانه تر لایحه به کمیسیون بودجه رجاع داده شد.

انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر کرج در هیئت های بند 3 ماده 44 حل اختلاف مالیاتی از دیگر لوایحی بود که پس از انجام روند رای گیری 7 نفر به عنوان نماینده شورا در هیئت های حل اختلاف مالیاتی انتخاب و جهت انجام امور مالیاتی شورای شهر به حل اختلاف معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز