خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی:

درخصوص بودجه غیرنقد شهرداری دچار مشکل هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۰۲

محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: درخصوص بودجه غیرنقد شهرداری دچار مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس شورای شهر تهران در نودویکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه بودجه نقد عملکرد خوبی داشته است، اظهار داشت: تا انتهای ماه مرداد شهرداری درخصوص بودجه نقد خوب عمل کرده اما در حوزه بودجه غیرنقد دچار مشکل هستیم.

وی افزود: در جلسه هم‌اندیشی که ماه پیش با آقای شهردار داشتیم درخصوص باز کردن سایت استفاده از بودجه غیرنقد صحبت شد اما قرار شد ابتدا لایحه‌ای به شورای شهر داده شود تا بعضی از موارد مثل تهاتر املاک که شفاف نبوده، روشن شود.

هاشمی با بیان اینکه این لایحه دیروز به دست من رسید، گفت: من لایحه را به کمیسیون‌های تخصصی فرستادم و خواهشم این است که این لایحه هرچه سریعتر بررسی شود.

رییس شورای شهر تاکید کرد: البته این امکان هم هست که سایت زودتر باز شود و لایحه را هم به بعدا به تصویب برسانیم.

در ادامه جلسه، رییس کمیته شفافیت شورای شهر گفت: بحث غیرنقد کمی حساس است و بهتر است درمورد ان خیلی عجله نکنیم.

بهاره آروین نیز درباره این موضوع گفت: بیش از هزار و اندی دیون با تحقق بودجه غیرنقد انجام شده و احتمالا هنوز در حساب‌های مالی ننشسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز