خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

پرونده ۱۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری همچنان باز است/بانک‌ها از انتشار اوراق مشارکت خودداری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۲۶۶

رئیس شورای شهر تهران گفت: به دلیل بدهی شهرداری به سیستم بانکی، بانک‌ها از همکاری و انتشار اوراق مشارکت خودداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز تردد آژانس‌ها و وانت‌بارها در طرح ترافیک با 70 درصد تخفیف به تصویب رسید و مواردی نیز در خصوص شورای فنی شهر تهران و معماری مناطق و همین طور انتخاب دو نفر از ذیحسابان شهرداری انجام شد.

وی افزود: شورای فنی با توجه به مصوبات و تغییراتی که در آن اتفاق افتاده بود بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران  در پاسخ به این سوال که شهرداری در اربعین امسال چه خدماتی را ارائه خواهد داد،‌ گفت: برای اربعین ستادی در وزارت کشور هر ساله تشکیل می‌شود و یکی از وظایف نیز بر عهده شهرداری تهران است و در بودجه شهرداری نیز منابعی را برای موضوع اربعین اختصاص داده‌ایم که با توجه به موارد ارزی و ریالی احتمالا این بودجه افزایش خواهد یافت.

هاشمی در پاسخ به به پرسش دیگری در خصوص موضوع اربعین، گفت: در ستاد وزارت کشور 16 خدمت تعریف شده است و شهرداری یک خدمت را که آن هم ارائه خدمات شهری است، انجام می‌دهد و به زائران کمک می‌دهد تا مشکلی برای آنها که به سمت مرز می‌روند، پیش نیاید.

وی در باره حواشی که در کشور عراق اتفاق افتاده است، گفت: بنده از این حواشی زیاد اطلاعی ندارم. حرکت اربعین سیاسی و عبادی است و نباید آن را به حاشیه ببریم.

رئیس شورای شهر تهران  در پاسخ به پرسشی درخصوص فروش اوراق مشارکت گفت: شهرداری تهران برای صدور اوراق مشارکت مشکلاتی با بانک‌ها دارد به دلیل بدهی شهرداری به سیستم بانکی، بانک‌ها از همکاری خودداری می‌کنند.

هاشمی گفت: با توجه به موضوع بدهی کلان شهرداری به بانک‌ها صدور این گونه اوراق مشارکت با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از 2 هزارمیلیارد تومان اوراق مشارکت 700 میلیارد آن به نتیجه رسیده و 1300 میلیارد تومان دیگر در بانک صادرات و سپه در حال بررسی بوده و هنوز پرونده آن باز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز