خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز جهانی سالمند انجام می‌شود؛

طراحی «پارک سالمندان» ویژه شهروندان اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۳۶

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: اداره توسعه فرهنگ سلامت مناسب‌سازی یکی از پارک‌های شهر ویژه سالمندان را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مرتضی رشیدی اظهارداشت : در هفته سالمندان ضلع جنوبی پارک بستر زاینده رود حدفاصل پل‌های خواجو و بزرگمهر به نام «پارک سالمندان» نامگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جامعه را سالمندان تشکیل می‌دهند، همچنین در آموزه های دینی و ملی تکریم سالمندان همواره مورد توجه قرار گرفته است، معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در هفته سالمندان تلاش کرد تا علاوه بر برنامه‌های نرم‎افزاری، رویدادی را به صورت سخت‌افزاری رقم بزند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اداره توسعه فرهنگ سلامت مناسب‌سازی یکی از پارک‌های شهر ویژه سالمندان را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: در هفته سالمندان مسیر ضلع جنوبی پل خواجو تا پل بزرگمهر علاوه بر اینکه به نام «پارک سالمندان»  نامگذاری می‎شود، مناسب‌سازی این مسیر نیز با همکاری شهرداری منطقه شش و مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا الگویی برای مناسب‌سازی سایر پارک‌های سطح شهر اصفهان شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز