خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۹ درصدی تخلیه بار در راه آهن جنوب شرق

کد خبر : ۶۷۴۷۱۸

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: میزان تخلیه بار راه آهن جنوب شرق در مدت ۶ ماهه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال۹۶ با رشد ۳۹ درصدی داشته است.

 مجید ارجونی در گفت و گو با  ایلنا اظهار داشت: در مدت ۶ ماهه امسال ۱۷۳ هزار و۴۷۴ تن کالا در راه آهن جنوب شرق تخلیه شده که نسبت به ۱۲۵ هزار و ۱۲۱ تن مدت مشابه پارسال رشد ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: میزان بارگیری ۶ ماهه امسال در راه آهن جنوب شرق ۳۷ هزار و ۴۵۳ تن بوده که نسبت به ۳۱ هزار و۲۸۵  تن مدت مشابه پارسال رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی افزود: ۵۰ درصد سیاست‌های سالانه ابلاغی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در بخش بارگیری در ۶ ماهه امسال محقق شد.

وی ادامه داد: براساس این ابلاغیه اداره کل راه آهن جنوب شرق می بایست تا پایان سال ۷۵ هزار و ۱۰۶ تن بارگیری کالا را در کارنامه خود ثبت کند.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: عمده کالاهای تخلیه شده در راه آهن جنوب شرق گازوئیل، گاز و گندم را شامل می شود.

وی ادامه داد: سیمان، گوگرد، فوتس اویل و قیر عمده کالاهای بارگیری شده در راه آهن جنوب شرق بوده است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: هم اینک ناوگان حمل و نقل ریلی این اداره کل بخش قابل توجهی از سه محموله مهم شامل گاز، نفت گاز و گندم سیستان و بلوچستان را تامین می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز