خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار تهران؛

مراسم معارفه فرماندار پردیس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۲۶۹

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید پردیس با حضور معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولین پردیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با حضور پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه پردیس و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان پردیس از زحمات مرتضی حیدری فرماندار سابق پردیس قدردانی و امیرالله حقیقی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مسئولیت در دولت یک تفاوت اساسی با مسئولیت در عرصه های دیگر دارد و آن هم این است که این مسئولیت به ما سپرده می‌شود و این امانت را روزی به ما می‌دهند و روزی نیز از ما پس خواهند گرفت پس باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم تا به بهترین نحو این امانت را امانتداری کنیم.

وی با بیان این که امروز وارد ۲ جنگ اقتصادی و روانی شده ایم گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز در این خصوص با صراحت به جنگ روانی  اشاره کرده‌اند باید بگوییم امروز  مثل زمان دوران دفاع مقدس نیست که منطقه عملیاتی مشخصی داشته است بلکه جنگ اقتصادی خصوصا وقتی با جنگ و حجمه روانی نیز همراه می‌شود خطرناک می‌شود و امروز روزی است که شرایط‌مان باید جنگ اقتصادی باشد.

امیرالله حقیقی نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: امیدوارم بتوانم راه فرماندار قبلی را ادامه دهم و مشکلات این شهرستان را طبق مواردی که مطرح شده مرتفع کنم.

سرپرست فرمانداری پردیس افزود: وحدت و همدلی لازمه امروز کشور ما در تشکل‌های سیاسی و مردم نهاد است و مشکلات شهرستان را با حمایت خوب دولت از شهرستان‌های استان تهران به بهترین شکل ممکن حل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد فعالیت عمرانی و اجرایی بسیار خوبی در شهرستان‌ها هستیم، گفت: این فعالیت‌های عمرانی و اجرایی جدا از تملک‌های شهرستان اقدامات خوبی است و امیدواریم با انسجام و یکپارچگی نهادهای شهرستان و همچنین یاری مردم مشکلات مسکن مهر و سایر مشکلات با تدبیر دولت در شرایط امروز حل شود.

حجت الاسلام حسین توسلی، مشورت با صاحب نظران را از مهم ترین عوامل موفقیت فرماندار سابق این شهرستان دانست و گفت: در امور مختلف، می توان با استفاده از افراد صاحب نظر برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان کارها را بهینه کرد.

وی افزود: انسجام و اتحاد در شهرستان بین مسئولان باید ادامه داشته باشد، اما در خصوص نقاط ضعف پردیس باید به مسکن مهر، به عنوان یکی از معضلات این شهرستان و دغدغه مسئولان شهرستانی اشاره کرد.

توسلی با بیان این که ۸۵ درصد جغرافیای پردیس در حیطه محیط زیست قرار دارد، گفت: تمام ادارات باید نکات محیط زیستی را رعایت کنند، تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.

امام جمعه پردیس سپس به وجود ۸ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه حدود ۳ هزار عدد از این واحد به طور مطلق تعطیل است، که باید در این خصوص راهکارهایی اندیشیده شود.

وی تراکم زیاد دانش آموزان در مدارس پردیس را نقطه ضعف دیگر این شهرستان برشمرد و خواستار حل این نقطه ضعف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز