خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم معارفه؛

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۵۸

فرزاد خوش اخلاق به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی شد.

به گزارش ایلنا، فاطمه خمسه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که با حضور معاونین، مدیران، اعضای شواری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد، گفت: با شکل‌گیری و تشکیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی بخش اعظمی از وظایف و کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی واگذار شده و توانسته همراه و کمک حال بخش کشاورزی باشد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بخش کشاورزی ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی همواره توانسته با همفکری و بکارگیری نیروی فارغ التحصیل و جوان به دنبال توسعه بخش کشاورزی باشد و موفقیت سال جاری سازمان در تولید محصولات زراعی حاصل همین همفکری و همکاری کلیه بخش های زیر مجموعه جهادکشاورزی است.

وی گفت: انتظار ما از سازمان نظام مهندسی کشاورزی حفاظت از آب و خاک به عنوان دو عامل اصلی رشد و توسعه بخش کشاورزی است و با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی باید از این دست‌آوردها مراقبت کرد.

خمسه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مهندس حمید رضا نوری نیا، مهندس فرزاد خوش اخلاق را به عنوان رئیس جدیدسازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز