خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس در جمع آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۸:

آتش‌نشانان، ضامن حفظ آبروی سازمان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران هستند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۰۵

عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۶ و جمعی از مسئولان شهرداری این منطقه، در بازدیدی صمیمانه با پرسنل خدوم ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۸ دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این رخداد که به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه، روز آتش‌نشان برگزار شد، محمدجواد حق‌شناس با تقدیر از زحمات، رشادت‌‌ها و ازخودگذشتگی‌‌های تمامی آتش‌‌نشانان، به‌‌ویژه افراد حاضر در این دیدار، آرامش شهر و شهروندان را مرهون آرامش و حمیت و تلاش مجموعه آتش‌نشانی دانست. 

وی یاد و خاطره تمامی شهدای آتش‌‌نشان، به ویژه جان برکفان حادثه ناگوار پلاسکو را گرامی داشت و شهدای دلیر این سازمان را ضامن آبروی دیگر همکاران‌‌شان و کل مجموعه آتش‌‌نشانی را مایه افتخار، مباهات و اعتبار سازمان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران دانست.

در ادامه، دهداری‌‌‌‌پور ضمن تبریک فرارسیدن هفتم مهرماه به حاضران در نشست و همکارانشان، سخنان، درددل‌‌‌ها و مشکلات آنها در حوزه‌‌های فعالیتی مرتبط با شهرداری منطقه و مراجع زیربط (که رفع آنها خدمت‌‌‌‌رسانی بهینه به شهروندان را در پی دارد) را شنید و ضمن ارائه راهکارهای مناسب در زمینه موضوعات منطقه‌‌ای، مساعدت عضو شورای اسلامی شهر تهران حاضر در جلسه را، در زمینه فعالیتی شورا طلب کرد.

تشکر از همکاری‌‌های شهرداری منطقه در بخش‌‌های مختلف و به ویژه امیرابوالفضل غلامی شهردار و دیگر عوامل شهرداری ناحیه ۳ این منطقه، ذکر مصادیق ناظر و شاهد بر این مدعا، بیان خاطراتی از برخی عملیات پشت سر گذاشته شده و... دیگر بخش‌های این دیدار را تشکیل می‌‌داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز