خبرگزاری کار ایران

حق‌‌شناس:

مردم باید بتوانند تجربه شادی دسته‌‌جمعی در کنار همدیگر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۰۸

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: همانطور که مردم در ماه‌های محرم و صفر و ایام شهادت به صورت خودجوش به عزاداری می‌‌‌پردازند، باید بتوانند تجربه شادی دسته‌‌جمعی در کنار همدیگر داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد حق‌‌شناس در مراسم شادستان تابستانه که به همت شهرداری منطقه ۵ تهران، سازمان ورزش، شورای شهر تهران و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده بود، گفت: از دیرباز یکی از دغدغه‌‌‌‌های مهم پدر و مادرها فرارسیدن فصل تابستان و ایجاد برنامه‌‌‌‌ای مدون و مدیریت شده برای فرزندان بوده است که ما امیدواریم با ایجاد فضاهای شاد و مفرح بتوانیم این فرصت را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با پیوند بین شورای شهر، شهرداری، مردم و صداوسیما که به عنوان دریچه‌‌‌ای که شادی را برای میلیون‌ها نفر باز می‌‌‌کند، بتوانیم شادی را برای همشهریان تهرانی به ارمغان آوریم.

این عضو شورای شهر تهران افزود: امروز می‌‌‌بینیم زنان و مردان، کودکان و جوانان و بزرگسالان با آرامش، شادی و نظم در کنار همدیگر به شادی می‌‌‌پردازند و فرصت خوبی را برای ایجاد نشاط در تهران بزرگ فراهم آورده است.

در این مراسم حق‌‌شناس از هنرمند معلولی که شهید محسن حججی را به تصویر کشیده بود، تقدیر و با اهدا جوایز از شرکت‌‌‌کنندگان تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز