خبرگزاری کار ایران

لیلا اوتادی و خرهایی که آدم نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۷۸

لیلا اوتادی به فیلم سینمایی «خرها آدم نمی‌شوند» پیوست.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «خرها آدم نمی‌شوند» به کارگردانی اکبر منصور فلاح و تهیه‌کنندگی عباس اکبری به تازگی وارد مراحل پیش‌تولید شده و به‌زودی کلید خواهد خورد.

لیلا اوتادی بازیگری است که برای بازی در این فیلم قرارداد بسته است. انتخاب سایر بازیگران این پروژه همچنان ادامه دارد.

فیلم یک فانتزی اجتماعی است و در خلاصه داستان آن آمده: «بعضی از آدم‌ها در دنیای واقعی خطاهایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده‌اند. معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می‌رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود سه ماه می‌گذرد و اثری از ادیب نمی‌شود تا اینکه...»

قرار است فیلم‌برداری این فیلم در لوکیشن‌های سرسبز  و بکر شمال کشور انجام شود.

سایر عوامل اصلی تولید پروژه عبارتند از: نویسندگان: اکبر منصور فلاح، مصطفی فرد حسینی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح صحنه: حسین منصور فلاح، مدیرصدابرداری: مجتبی حبیب اللهی، مدیر تولید: طاهر امانی، طراحان لباس: منصور بستانی، هدی منصور فلاح، بازیگردان: سعید دولتی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: پیام حنفی، مدیر تدارکات: سید محمد صالحی، دستیار دوم کارگردان: امین رنجبر، منشی صحنه: سمانه دالوند، دستیار سوم کارگردان: شقایق عوض زاده، سرمایه گذار: محمد جعفر فرد حسینی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری همای سعادت، امور مالی: مجتبی فرد حسینی و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

یادآور می‌شود؛ منصور فلاح پیش از این کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «آژانس دوستی»، «پسرهای ترشیده»، «پیشانی سفید»، «برای آخرین بار»، «فقط به خاطر تو»، «به خاطر من»، «نشانی لاله‌ها»، «آقای گرفتار» و ... را به عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز