خبرگزاری کار ایران

فغانی هرکجا سوت بزند بدون غرض است

زکی پور: به زودی بهترین عملکرد را در خط حمله خواهیم داشت / از مصدومیت ماهینی ناراحت شدیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۴۵۳

مدافع استقلال تهران شایعه تبانی در شهرآورد 88 را رد کرد و درباره دیدار روز پنج شنبه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد زکی‌پور مدافع استقلال معتقد است دربی 88 تبانی نبوده و دو تیم می‌خواستند که در این دیدار پیروز شوند. او از تماشاگران تیمش تشکر کرد که به ورزشگاه آمدند و قول داد در دربی برگشت نتیجه را جبران کند.

با مدافع استقلال درباره نتیجه شهرآورد 88 همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

*دربی 88 را چطور دیدید؟
دو تیم عملکرد خوبی در دربی نداشتند البته درست است که هر دو تیم می‌خواستند پیروز شوند اما این اتفاق نیفتاد فکر می‌کنم حساسیت بالای بازی باعث شد که هر دو تیم نتوانند بازی همیشگی‌شان را ارائه دهند.

*اما استقلال نزدیک به 400 دقیقه است که گل نزده است.
ما در گلزنی مشکل داریم و قطعا به زودی آن را حل خواهیم کرد. البته این اتفاق برای همه تیم‌ها می‌افتد و فقط مختص ما نیست. می‌توان با تمرینات بیشتر این قضیه را برطرف کرد. مطمئنم به زودی بهترین عملکرد را در خط حمله خواهیم داشت.

*خیلی‌ها می‌گویند این تساوی به نوعی تبانی بود.
اصلا اینگونه که شما می‌گویید نیست. هر دو تیم برای بردن به میدان آمده بودند اما همانطور که گفتم هر دو تیم نتوانستند بازی همیشگی‌شان را ارائه دهند. مگر می‌شود یک تیم نخواهد تیمش برنده شود تا به تساوی راضی باشد. شاید در بازی برگشت اتفاق بهتری رقم بخورد.

*از عملکردت در بازی راضی بودید؟
من تلاش کردم خواسته‌های مربی را در زمین انجام دهم. خیلی هم در این راه تلاش کردم. از من خواسته بودند نفوذ کنم من هم تا حدودی در این امر موفق بودم.

*حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شدید شد در این مورد چه نظری دارید؟
از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم امیدوارم هر چه زودتر این بازیکن سلامتی‌اش را به دست بیاورد و بتواند دوباره برای پرسپولیس بازی کند. با توجه به اینکه آنها یک بازی سخت هم مقابل السد دارند ای کاش این اتفاق نمی‌افتد.

*نظرت در خصوص اینکه می‌گویند استقلالی ها به ورزشگاه نیامدند چیست؟
استقلالی‌ها که جایگاهشان پر بود. من نمی‌دانم کدام جایگاه خالی بوده که چنین صحبتی را می‌کنید. هم بازیکنان استقلال و هم هواداران پرسپولیس هر دو ورزشگاه را تکمیل کرده بودند و جای خالی نبود. من فکر می‌کنم وقتی بلیت الکترونیکی باشد تماشاگران با آسایش بیشتری به ورزشگاه می‌روند.

*عملکرد فغانی را در دربی چطور دیدید؟
او افتخار داوری ایران و آسیاست و مطمئنم هر کجا سوت بزند بدون غرض است. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در طول بازی به وجود آمده باشد. برای او همچنان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

*قبول دارید امتیازات زیادی را تاکنون از دست داده‌اید؟
درست است که امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی عملکردمان بد نبوده فقط در نتیجه‌گیری نتوانسته‌ایم موفق ظاهر شویم چون هم بخشی از آن مربوط به بدشانسی است و قطعا این اتفاق روزی دست از سر ما برخواهد داشت.

*در 10 روز باید دوبار به مصاف نفت مسجدسلیمان بروید.
هر دو بازی برای ما سخت است. اولی که جام حذفی است و حتما باید پیروز شویم و دومی هم که لیگ است که به سه امتیاز آن خیلی نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز