خبرگزاری کار ایران

برد در دربی برای هواداران ۲ تیم مهم است

زکی‌پور:به دنبال 3 امتیاز در دربی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۶۷

میلاد زکی‌پور هافبک استقلال از تلاش این تیم برای پیروزی مقابل نساجی مازندران صحبت کرد و معتقد است استقلال در دیدار دربی عملکرد خوبی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،میلاد زکی‌پور هافبک استقلال از تلاش این تیم برای پیروزی مقابل نساجی مازندران صحبت کرد و معتقد است استقلال در دیدار دربی عملکرد خوبی خواهد داشت.
با هافبک استقلال در خصوص دیدارمقابل نساجی، دربی در پیش‌رو و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم. گفت و گوی این بازیکن با ایلنا را بخوانید.

*درخصوص تساوی مقابل نساجی مازندران صحبت کن.
بازی خوبی انجام دادیم. می‌توانستیم پیروزی را کسب کنیم، چندین موقعیت گل هم داشتیم و از آنها استفاده نکردیم البته این را هم بگویم شرایط زمین اصلاً خوب نبود و فقط باید پاس‌های تک‌ضرب می‌دادیم و همین باعث می‌شد که توپ مدام بالا و پایین برود.

*نظرت در خصوص استقبال هواداران قائمشهری چیست؟
خودم شمالی هستم وقتی این هواداران را دیدم احساس غرور کردم. آنها 90 دقیقه تیم خودشان را تشویق می‌کردند و یک ناسزا هم از زبانشان خارج نشد و این نشان می‌دهد که چقدر فرهنگشان بالا است. هواداران نساجی در ایران یک نوع الگو هستند.

*قبول داری به خاطر دربی این هفته کمی محتاط بازی کردید؟
اینگونه نبود زیرا اعتقاد دارم دربی هم همانند بازی‌های دیگر 3 امتیاز دارد و ما اصلاً در جریان این بازی به دربی فکر نمی‌کردیم. از لحظه‌ای که بازی تمام شد اتفاقات بازی مقابل نساجی را فراموش کردیم و از الان فقط به دنبال 3 امتیاز در دربی هستیم.

*پیش‌بینی تو از دربی پیش‌رو چیست؟
دربی یک بازی خاص است هر دو تیم می‌خواهند به پیروزی برسند زیرا برای هواداران دو تیم کسب سه امتیاز در این بازی خیلی مهم است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیروزی را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

*هواداران استقلال از نتایج استقلال رضایت ندارند.
به آنها قول می‌دهیم که نتایج دلخواه آنها را کسب کنیم. درست است که نتوانسته‌ایم نتایج دلخواه را به دست بیاوریم اما مطمئن باشید تمام بازیکنان تلاش می‌کنند که بهترین نتایج را کسب کنند و مطمئن باشید به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم، تیممان عملکرد خیلی خوبی داشته اما فقط نتوانستیم پیروزی را کسب کنیم.

*این روزها عملکرد خوبی در خط هافبک استقلال داری.
من برای امسال خیلی انگیزه دارم و دوست دارم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. تمام تلاشم این است که ابتدا رضایت کادرفنی و سپس هواداران را جلب کنم. این روزها خودم هم تمرینات اختصاصی انجام می‌دهم تا به بهترین مرز آمادگی برسم.

*با گذشت یک هفته از دیدار مقابل السد چه نظری در مورد این بازی داری؟
درست است که ما از آسیا حذف شدیم اما همه عملکرد ما را تحسین کردند. دیدید در همین بازی مقابل السد به رغم اینکه 10 نفره شدیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. از گروه مرگی صعود کردیم که هیچ کس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. در حالی که به عنوان تیم اول حتی از گروه خود بالا آمدیم. مطمئن باشید در لیگ قهرمانان سال آینده به مراحل بالاتر صعود خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز