خبرگزاری کار ایران

شفر از روی نیمکت دید داور ندید

زکی‌پور: کلا شانس ندارم / دوست دارم امسال متفاوت باشم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۴۳

هافبک چپ جدید استقلال تهران تصمیم دارد امسال شرایط متفاوتی را در ترکیب آبی‌ها تجربه کند.

به گزارش ایلنا، میلاد زکی‌پور این روزها به یکی از بهترین بازیکنان استقلال تبدیل شده او به نوعی آچار فرانسه استقلال است و مربیان هر جا بخواهند او را به میدان می‌فرستند با زکی‌پور در خصوص تساوی مقابل ذوب آهن، کار کردن با شفر و همچنین گلی که او به ثمر رساند و داور افساید گرفت صحبت کردیم

* نظرت در خصوص تساوی مقابل ذوب‌آهن چیست؟
فکر می‌کنم قشنگ‌ترین بازی لیگ بود به طوری که خلاصه بازی 13 دقیقه بود این نشان می‌دهد که بازی صحنه‌های زیادی داشته دو تیم موقعیت گل زیادی داشتند به خصوص دروازه‌بان‌های هر دو تیم که عملکرد خوبی داشتند بازی که در آن هم کارت زرد وجود داشت هم کارت قرمز و هم گل.

* یک گل هم در این بازی زدی که داور آفساید گرفت
آری خدایی گلم قشنگ بود فکر می‌کنم کمک داور و داور در آن صحنه اشتباه کردند حتی داور یک پنالتی صد در صد را هم نگرفت کلا من شانس ندارم. بدشانسی از این بدتر یک متر عقب‌تر بودم اما داور به اشتباه افساید اعلام کرد. در صحنه پنالتی شفر از نیمکت دید که بازیکن حریف مرا هل داده اما داور در نزدیک‌ترین صحنه این اتفاق را ندید و اشتباه کرد.

* خیلی از کارشناسان معتقدند استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت
من هم موافقم ما سه تا جوان خیلی خوب داریم که در آینده حرف‌های زیادی از آنها خواهید شنید دو بار عقب افتادیم و جبران کردیم حتی نیمه دوم کلا روی دروازه ذوب آهن بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* شماره پیراهنت را هم تغییر داده‌ای
دوست داشتم امسال متفاوت باشم و به همین دلیل یک شماره تک رقمی را برداشتم امیدوارم این شماره پیراهن برایم خوش یمن باشد

* خودت دوست داری در دفاع چپ بازی کنی یا هافبک چپ؟
برای من فرقی نمی‌کند در کدام پست بازی کنم هر جا مربیان از من بخواهند به میدان می‌روم شاید برایتان جالب باشد من یک جلسه هم در هافبک چپ تمرین نکرده بودم اما شفر از من خواست در این پست بازی کنم و من هم اطاعت کردم بعد از این بازی در رختکن جان نداشتم.

* زوج خوبی را با آرمن سهرابیان تشکیل دادی
آرمن دفاع چپ بسیار خوبی است و آینده درخشانی دارد فکر می‌کنم باید چند تا بازی در کنار هم بازی کنیم تا هماهنگی بین ما به وجود بیاید.

* در حین بازی یک لایی هم به فخرالدینی زدی
ابتدا باید بگویم میلاد فخرالدینی بازیکن استقلال بوده و قابل احترام است در آن صحنه من نمی‌توانستم از کنار او عبور کنم چون توپم را می‌گرفت به همین دلیل مجبور شدم همین کار را انجام دهم.

* خیلی از بازیکنان کلیدی‌تان مثل ابراهیمی، تیام و جباروف از استقلال جدا شدند
همه این بازیکنان تا زمانی که در استقلال بودند با جان و دل برای استقلال بازی کردند ابراهیمی 31 سالش بود و باید به دنبال پیشرفت می‌رفت به نظرم اگر او در استقلال می‌ماند شاید در یک سال آینده دیگر چنین پیشنهاداتی به وی نمی‌شد.

* کار کردن با شفر چطور است
شفر عالی است خیلی خوشحالم که زیر نظر او کار می‌کنم درست است که او ساکت است ولی حواسش به همه چیز است و جواب تلاش بچه‌ها را در تمرینات با بازی دادن می‌دهد من این موضوع را پارسال به چشم دیدم.

* این هفته باید به مصاف تراکتورسازی بروید؟
بازی سختی است تراکتور امسال تیم بسیار خوبی شده و بازیکنان خوبی را هم به خدمت گرفته امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند تا در کنار آنها بتوانیم یک پیروزی دلچسب را به دست بیاوریم.

* نظرت در مورد خریدهای جدید استقلال چیست؟
مرتضی تبریزی که مهاجم بسیار خوبی است و عملکرد او در همه تیم‌هایی که بازی کرده درخشان بوده نیومایر هم که در چند جلسه‌ای که با ما تمرین کرد عالی بود اما فکر می‌کنم شفر بی‌دلیل بازیکنی را جذب نمی‌کند.

* به تیم ملی فکر می‌کنی
صد در صد به تیم ملی فکر می‌کنم دوست دارم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و به همین خاطر تلاشم را می‌کنم تا بازی‌های خوب نظر تیم ملی را جلب نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز