خبرگزاری کار ایران

استقلال این فصل مدعی قهرمانی است

زکی‌پور :حضور پادو خیلی به ما کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۲۱۲

با جدایی امید نورافکن میلاد زکی پور به سمت چپ خط دفاعی استقلال بازگشته و در ترکیب ثابت تحت هدایت وینفرد شفر موفق عمل کرده است.

به گزارش ایلنا، میلاد زکی‌پور این روزها در ترکیب ثابت استقلال به میدان می‌رود او توانسته عملکرد خوبی را در خط هافبک آبی‌ها ایفا کند. زکی‌پور معتقد است شرایط استقلال روز به روز بهتر خواهد شد و مطمئنا آبی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود.

*شرایط استقلال را چطور است؟
بعد از برد خوبی که مقابل تراکتورسازی به دست آوردید بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند ما این هفته یک بازی سخت در پیش داریم و باید بتوانیم روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.

*همانطور که گفتی باید به مصاف پارس جنوبی جم بروی. ارزیابی‌ات از بازی چیست؟
خب هوای شهر جم بسیار گرم است و این قطعا ما را دچار مشکل می‌کند. ما در بازی رفت هم در فصل گذشته مقابل این تیم شکست خوردیم و باید تلاش کنیم که آن شکست را جبران کنیم. البته تیم ما نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد و پس از گذشت چند هفته تیم از نظر بدنی و تاکتیکی به بلوغ خواهد رسید.

*خیلی‌ها معتقد بودند تراکتور آن تیم همیشگی نبود.
این حرف را قبول ندارم. تراکتورسازی همیشه یکی از بهترین‌ تیم‌هایی بوده که در لیگ ما وجود داشته . آنها یکی از تیم‌هایی بوده که هوادار دارند اما تیم ما در این بازی بسیار خوب این تیم را آنالیز کرده بود و مهمترین مساله این است که ما می‌خواستیم به خاطر حضور پادو در این بازی برنده شویم به شخصه معتقدم حضور پادو خیلی به ما کمک کرد.

*هماهنگی خوبی را با آرمین سهرابیان در سمت چپ پیدا کرده‌اید.
آرمین بازیکن جوانی است و دو بازی است که در کنار هم در این منطقه از زمین بازی می‌کنی مطمئن باشید با هماهنگی بیشتر شرایط هم فرق خواهد کرد.

*امسال جوان‌های زیادی در تیم شما وجود دارد.
من این جوان‌ها را که می‌بینم خیلی خوشحال می‌شوم همگی آنها بااستعداد هستند و آینده بسیار خوبی دارند آنها اگر قدر خود را بدانند سال‌ها می‌توانند آینده استقلال را بیمه کنند. مطمئن باشید استقلال با وجود اینها سال‌ها از بازیکن بی‌نیاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز