خبرگزاری کار ایران

برایان هوک:

آمریکا و اروپا بر سر رویکرد «نحوه مقابله» با ایران اختلاف‌نظر دارند

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۵۷۲

رییس گروه رییس گروه موسوم به اقدام ایران و نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در خصوص اختلاف‌نظر آمریکا و اروپا بر سر ایران و منزوی شدن آمریکا گفت: با اروپایی‌ها بر سر رویکرد مقابله با ایران توافق نظر نداریم.

به گزارش ایلنا به نقل از «یو اس ای تودی»، «برایان هوک» در خصوص اینکه آمریکا و اروپا بر سر توافق هسته‌‌ای ایران با هم اختلاف‌نظر دارند و این مساله آمریکا را منزوی کرده، اظهارنظر کرد.

وی مدعی شد: آمریکا و اتحادیه اروپا در مورد تهدیدات ناشی از ایران اتفاق نظر دارند اما رویکرد آنها به نحوه مقابله با این تهدیدات متفاوت است.

«هوک» مدعی شد: همه ما می‌دانیم که مساله اشاعه موشک‌های ایران یک مشکل است و هر روز بدتر می‌شود نه بهتر. هیچ کس فکر نمی‌کند که وضعیت موجود قابل قبول است.

وی روابط آمریکا و اروپا را «بسیار قوی» توصیف کرد و مدعی شد که فشار تحریم‌های آمریکا علیه ایران متوجه بخش خصوصی است و بیشتر کمپانی‌هایی که تصمیم به کسب‌وکار با ایران داشتند، روابط تجاری‌شان را از ترس از دست دادن دسترسی‌شان به بازار آمریکا قطع کرده‌اند.

«هوک» ادامه داد: حقیقت این است که بخش خصوصی در سراسر جهان پیام تحریم‌های ما را به وضوح دریافت کرده است.

وی تاثیر اقدام اروپایی‌ها برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران را رد کرد و با اشاره به خطری که متوجه کمپانی‌های طرف قرارداد ایران از جانب آمریکاست، گفت: این رویکرد کارساز نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز