خبرگزاری کار ایران

شهردار مهران خبرداد:

واگذاری پارکینگ اربعین و پایانه برکت از طریق مزایده عمومی

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۰۸۳

پارکینگ اربعین و پایانه مسافری برکت مهران از طریق مزایده عمومی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، حجت شاکیان گفت: پارکینگ اربعین مهران با 70 هکتار و پایانه برکت به میزان حدود 23 هکتار در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، به بخش خصوصی واگذار می شود.
 
وی بیان کرد: این پارکینگ‌ها به استناد بند 6 و 7 شصت و دومین صورتجلسه شورای اسلامی شهر مهران از طریق مزایده عمومی جهت بهره برداری به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار می شود.
 
شهردار مهران با بیان اینکه زیرساخت های پارکینگ اربعین و پایانه مسافری برکت در حال آماده شدن است، افزود: ایجاد سکوهای پارک سوار، سکو پارکینگ اتوبوس ، تعمیرات اساسی سرویس های بهداشتی ، حمام ، اجرای بیس و ساب بیس جاده دسترسی داخل پایانه از جمله برنامه‌های در دستور کار برای این پارکینگ‌ها است.
 
شاکیان ادامه داد: اشخاص واجد شرایط جهت دریافت نمونه قراردادها و اسناد شرایط بهره‌برداری و فرم پیشنهاد قیمت به شهرداری مراجعه کنند.
 
وی با بیان اینکه مرز مهران از جایگاه ویژه‌ای برای تردد زائران برخوردار بوده، اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی شهرداری مهران نیز تمهیدات لازم را برای برپایی این رویداد بزرگ آماده می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز