خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نیکزاد:

ایجاد امکان برای ابراز عقیده مردم مهم است/ شماره 1504 راهی برای مشارکت و امداد مردمی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۷۶۷

فرمانده یگان حفاظت استان البرز با اشاره به سامانه تلفنی مردمی امداد جنگل و مراتع، شماره 1504 را یکی از راههای مشارکت مردمی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ فرامرز نیکزاد امروز در جمع نمایندگان بخشداری و شوراهای حوزه‌های آبخیز استان البرز گفت: همیاری مردمی در اکثر امور می‌تواند به مدیران و مسئولان کمک کند در انجام وظایف خود موفق باشند.

وی افزود: همیاری مردم در کنترل و نظارت پلیس نیز دنبال می‌شود و در این راستا با تماس‌های مردمی با شماره 110، نیروی انتظامی را در کنترل بهتر کمک می‌کند لذا نقش مردم در تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت امور حائز اهمیت و لازم الاجراست.

نیکزاد با اشاره به نقش مردم در برنامه‌ریزی و احیاء منابع طبیعی تصریح کرد: ایجاد امکان برای ابراز عقیده مردم مهم است و در این راستا بالا رفتن کیفیت پروژه‌های منابع طبیعی، کاهش اتلاف منابع و ایجاد روابط صمیمی مهم خواهد بود.

وی با یادآوری سامانه مردمی امداد جنگل و مرتع، اظهار داشت: شماره تلفن 1504 همیشه آماده دریافت گزارشات مردمی است و از این طریق حفظ و حراست جنگل‌ها و مراتع نیز بیشتر می‌شود. 

فرمانده یگان حفاظت البرز گفت: برای حفظ جنگل‌ها و پیشگیری از قطع درختان و همچنین اطفاء حریق و رفع تصرف اراضی ملی حضور مردمی مؤثر است.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت در دوره‌های آموزشی و آگاهی از قوانین و اطلاعات مورد نیاز در مشارکت‌ مردمی موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز