خبرگزاری کار ایران

ادامه اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود»

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۹۹

جدول اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» که با شروع پاییز در شهرهای تهران، شیراز، کرمان، مشهد، بابل و اصفهان روی پرده می‌رود، اعلام شد.

به گزارش ایلنا، اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» به کارگردانی آرش رئیسیان و هانا کامکار در ماه‌های محرم و صفر هم ادامه دارد. اکران این مستند به غیر از ایام تاسوعا و عاشورا که تمامی سینماهای کشور تعطیل بود در سایر روزهای محرم و صفر ادامه داشت. اکران این مستند با موضوع بررسی سیر شکل‌گیری، فعالیت‌ها و فرود گروه چاووش از هفته اول مرداد در گروه هنر و تجربه آغاز شد و در ادامه در شهرستان‌ها ادامه پیدا کرد و تاکنون ده‌ها سینمای هنر و تجربه در شهرهای مختلف پذیرای اکران این مستند بوده است.

در هفته چهارم شهریور هم شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، کرمان، شیراز و بابل پذیرای مخاطبان این مستند بود و به زودی برنامه اکران هفته اول مهر این مستند هم اعلام می‌شود.

در این مستند روند شکل‌گیری دو گروه شیدا و عارف و در ادامه تشکیل کانون چاووش و در نهایت دلایل از هم پاشیدگی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان این مستند، از میان اعضای کانون چاووش تنها محمدرضا لطفی، پرویز مشکاتیان، هوشنگ ابتهاج و مظهری وعده حضورشان در این مستند محقق نشد.

در مستند ساخته شده، هنرمندان برجسته موسیقی چون محمدرضا شجریان، زیدالله طلوعی، علی‌اکبر شکارچی، بیژن کامکار، حسین علیزاده، اردشیر کامکار، حمید متبسم، ارشد تهماسبی، شهرام ناظری، ارژنگ کامکار، هنگامه اخوان، سعید فرج‌پوری، جمشید عندلیبی، محمد فیروزی، صدیق تعریف، مجید درخشانی، پشنگ کامکار، قشنگ کامکار، جمال سماواتی و هادی منتظری نکات گوناگونی را درباره کانون چاووش عنوان می‌کنند. هم‌چنین برخی از این هنرمندان در طول فیلم تک‌نوازی‌هایی دارند.

در ادامه جدول اکران هفته اول مهرماه مستند چاووش را می‌توانید ببینید. در شروع فصل پاییز قرار است شهرهای تهران، شیراز، کرمان، مشهد، بابل و اصفهان پذیرای اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود» باشد.

ادامه اکران مستند «چاووش، از درآمد تا فرود»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز